February 11, 2010

Tagged




(**gambar didelete atas sebab sebab tertentu)
Terima kasih Shin Chan kerana mentagged even aku tak tahu pun kena jawab tagged ni ke tidak. sesungguhnya sudah agak lama tidak menjawab perkara sebegini. sungguh lama :)



Nur Ashikin binti Zainal. is it?
aku pun dah tak ingat nama kau wahai rakan sejak dah tak bersekolah selama hampir 2 bulan. aku nak sekolah balik tapi keadaan tak mengizinkan secara tiba-tiba.

kita sudah menjadi rakan sekelas sejak dari tingkatan dua. kan shin chan?
aku dah tak ingat rakan sekelas aku dah. yang aku pasti kita sama kelas dari form 3 sampai form 5 dan kita mula berkenalan ketika di tingkatan 5.

setelah 3 tahun, baru nak berkenalan ye tak? haha.

shin chan adalah anak pertama dari dua beradik. dan seorang yang sangat sangat happy. tidak pernah lagi nampak dia menangis dan marah +_+






(**gambar didelete atas sebab sebab tertentu)
kalau lah aku ternampak kau marah, mesti aku bengang dengan orang yang buat kau marah ;D susah sangat nak tengok happy face ni tak senyum.




shin chan juga seorang yang blur blur kadangkala. dan sangat rajin belaja serta meminati lembu. aku tahu kau ada banyak koleksi lembu. dari botol air hingga kan note book pun lembu.


and lastly, i hope we still friends forever :)
disebabkan kita tidak berapa nak rapat, memang ketandusan nak berbicara lebih-lebih.

SAYANG SHIN CHAN :)


2 comments :

shinchan BEBEL said...

AKU SAYANG KAAAAAUUUU JGK NAD OI :D

NadNod said...

sayang shin chan lebih lagi!