March 14, 2010

Diapers

mereka berada di sana saat suka dan duka.
berada untuk menyambut.
berada di sana untuk membantu. walau di mana anda berada,
saya akan tetap mengingati anda :)


ini dia senarai kawan baik saya:


bertemu di sebuah sekolah. rapat di sebuah kelas yang kecil.
i know ada antara korang bertiga mungkin tidak akan membaca entry ini.
sangat menghargai persahabatan yang terjalin selama ini.
although ada pasang surut. menyukai lelaki yang sama.
fighting for stupid things. but at the end of the day we'll still friends :)

erk, tapi sejak dah habis sekolah kita memang dah renggang pun kan?
thats life -.-'






walau apapun. keep the secrets safe with you.
kalau perlukan teman menangis, aku ada :)
perlukan teman nak marah pun aku akan adakan.





ini dia. kawan yang baru mula nak rapat sedikit :)
korang, nak hadiah? HAHA xD





gambar sebelum SPM.
punya banyak nota atas meja kantin.






this is how i look during 2006/2007.
horrible. zaman jerawat paling banyak. HAHA ;D






ini Shana. kawan paling lama.
sejak zaman alam sekolah rendah.





4 rakan karib.








Sal dan Shana.







WanWinWon :)





dari kanan : Farah, Shana dan Yana.








dari kanan : Asip, Izyan, Shana, me, Cikgu Rohani dan Shaza.





Shaza(tudung merah) ialah kawan yang aku sering main raba-raba dan
mencucuk pinggang. most of my friends memang kuat melatah. best kacau ;)




kawan yang pernah berkata kepadaku :
"muka kau ni tak basuh ke? kotor!"

dari musuh jadi kawan. dari kawan jadi kawan baik.
dari kawan baik jadi..

ok, kekal kawan baik ;))








A.Munir.Z
dari pandang dari jauh terus kenal di myspace.
berkawan. berjumpa. dan kawan baik ;)

anda tetap dengan gelaran Mushroom.








Wan Syazana (entah betul ke tak aku eja nama kau ni).
14th March 1992


Alhamdulillah kau sudah selamat sampai di Malaysia.
semoga hadiah untuk aku baik-baik sahaja xD

Selamat hari jadi sekali lagi kawan. tak sangka kau lagi tua
dari aku untuk beberapa minggu. sayang kau ^^






Asyraf Hakim. 15th March 1992

selamat hari jadi sekali lagi.
dan semoga selamat belanja aku Kenny Rogers. HAHA :D
berjaya juga aku jadi orang pertama call kau semata-mata nak cakap selamat hari jadi. kau kawan pertama aku buat camtu. orang lain aku hantar message je ;p

=============================

semoga persahabatan ini kekal sampai bila-bila.
semua akan ikut haluan masing-masing tak lama lagi, jangan lupa korang pernah mengenali Amirah Naadhirah :')

0 comments :