March 03, 2010

Humorous


i gained some weight recently. those fats bukan berkumpul di bahagian bawah tetapi sebaliknya di bahagian pipi. secara tidak langsung nampak chubby. secara tidak langsung juga pemakaian jenis tudung juga akan tetap menampakkan pipi aku semakin bulat. its okay, ini namanya lepasan SPM. duduk rumah hanya tahu makan macam kucing -.-

i wish i have DSLR. disebabkan harganya terlampau nak mencekik darah, tidak mengapa. hanya laptop yang aku inginkan buat masa ini. some other time request nak DSLR. such a spoiled kid :)) sibuk request hadiah sebulan awal. padahal birthday lambat lagi.

dulu sibuk request duit, barbie, handphone dan macam-macam lagi. memang i was the only child yang selalu dapat hadiah birthday from my parents. 2 kakak dan 2 abangku hanya mendapat birthday celebration :D

hanya aku two in one. celebration with a gift ;) walaupun aku anak bongsu, tak boleh dikatakan aku manja :D

siapa anak bongsu? adakah anda mempunyai habit yang sama seperti aku? iaitu mengigit batang straw saat minum air :D mostly mereka yang merupakan anak bongsu memang sebegitu. i guess so.

okay, sejak birthday nak dekat. memang perasaan emosi tak menentu. disebabkan dah hilang ramai sangat orang penting dalam hidup seperti kekasih dan kawan baik, maka birthday tahun ini tidak seronok sebab rasa macam empty. owh my :D

plus tak sanggup rasanya nak mencecah umur 18 tahun.
tak dapat menerima kenyataan dah tua -.-


dah ada kesempatan ini, teringin berkongsi sebahagian gambar yang aku rasa macam kelakar sangat. erghh, gaya gedik -.-'







pertama, lompat tanpa memakai selipar atau apa-apa alas kaki.
kedua, gigi aku seperti gigi BitBit(my rabbit).













sebenarnya aksi ini ingin mengatakan kepada rakan
"wei, janganlah tengok aku. aku segan! +_+"

akhirnya jadi shot ini yang seperti berlagak selebriti. haha







ini memang seperti gaya gambar pasport.
tangkap gambar sebegini untuk lesen memandu boleh?





ini gaya sumo.
percubaan sebelum melompat namanya ;)




2 comments :

de Picasso said...

lawak r tgk gmbr tkjot 2..mcm tgh tkjot shoot gmbr pasport..hehe..=]

NadNod said...

haha, idea kembar. semangat die suruh pose kt dinding biru tu ;p