March 12, 2010

I'll be Happier

disebabkan semalam merupakan hari yang paling gementar dan menggelabah, maka semangat bangun seawal 7.30 pagi. semestinya itu adalah perkara yang terbaik untuk menenangkan diri. padahal result keluar pukul 12 tengah hari. terus ke rumah Acap semata-mata nak bermain x-box beliau.

bukan aku yang syok main -.- Izyan dan Acap was.





ini mereka. semasa diberi peluang untuk bermain buat kali pertama, berjaya mengalahkan Izyan. aku main memang akan keluar bunyi dan kaki mesti terhentak-hentak serta mata menjadi bulat tak berkelip-kelip. adakah aku ini mengalami masalah dengan kemenangan atau kekalahan? :D nak main xbox lagi ^^





selepas sahaja mengambil result, terus ke Secret Recipe.
lunch hour sangat murah. aku sahaja yang kecoh tak nak makan di situ.
financial problem. serious.






kali ini lunch bersama 5 orang.
Ayie, Acap, Epy dan Izyan.



Seremban memang agak membosankan kerana
tempat untuk melepak memang tidak banyak.


woah woah. tak sangka result aku boleh tersebar luas. padahal baru bagitahu beberapa orang di sekolah. tipu. aku bagitahu semua yang aku kenal di sekolah. haha. bila dah sampai rumah, terus serbu meja komputer.

kemudian sibuk tegur orang di facebook dan ym. gaya aku seperti dapat straight A's. haha, baru semangat nak bagitahu result, ramai cakap dah tahu dah.
"tahniah, aku dah tahu dah".

erk? tak best lah macam ni -.- tak feel nak bagitahu.


saya mungkin bakal menjadi cikgu BI(tak nak tak nak!).
saya mungkin bakal menjadi cikgu akaun.
saya mungkin bakal menjadi cikgu, senang cerita ;p

saya mungkin menjadi seorang nurse.
saya mungkin menjadi seseorang yang bekerja di hospital.
saya mungkin......

kenapa aku masih dalam kesamaran
tentang masa depan aku sendiri -.-






ini rumah siapa?
cepat mengaku. haha ;D



======================================

tahniah kepada seluruh kawan-kawan aku yang berjaya mendapat straight A's terutamanya kepada Fatin Hanani, anak mak(Naqi), Shafara dan sesiapa yang aku kenali. aku dah tak teringat dah siapa dapat straight A's dan siapa tidak. otak dah kosong. lega dengan segalanya.

tahniah tahniah. yang tidak berjaya, jangan putus asa.
peluang masih cerah di hadapan, insyallah.


jangan message aku dah. sudah ku bilang handphone ku rosak.
bukan aku melarikan diri dari ditanya.
nak handphone baru kalau begini gayanya.

10 comments :

nmz said...

eh rumah siapa ini??
hahahahahaha
bila tangkap pic ni?
rinduuu rumahhh
haha

NadNod said...

haha, ade pun mengaku ;D
rumah sape lagi kan. otw g umah kwn, mmg akan lalu situ punye ;p

nmz said...

hahaha
yeahhh
nnt bila dh ada sana singgah2 la sllu ke
hahaha
btw,i linked ur blog to mine yeap
:D

armie::parc::udinc said...

congrats 4 ur not-mentioned-results.. :)

hope u pick ur right choice in ur life ok dear...

NadNod said...

nmz : haha, kalo nad singgah sane, nk jumpe same? :D dh lame dh nad link akknye blog ;)

armie : nad dpt 6A la kak :D thanks! :)

shafara (Ŧ) said...

eh nad mention nme org kat situ ;p

Zahidah Zahari said...

haha saya mengaku saya kenal rumah tu :D HAHA

syerah z said...

awwwwwwwww rumahku!
rinduuu haha
kirim salam kat rumah tau :D
hihi

SuRayA^i. said...

now matter what u got, thniah ye! =D

NadNod said...

shafara : tula, name fara tibe2 ade. haha

za : rumah sape tu? ;p

syerah : kalau tibe2 lalu lagi, akn sampaikan salamu :P

suraya : orait, thanks! :D