March 24, 2010

Love Me♥


saya tak habis-habis lagi dengan cerita birthday saya. entah apa-apa. padahal tambah angka sahaja pada umur. rasanya teruja nak tukar IC baru tapi rasa macam malas pula sebab saya sekarang busy dengan text messaging dan online dan driving license.






hari ini saya keluar dengan Epy, Izyan dan Azahari. semangat nak keluar lagi sekali sebab ada orang sudi belanja Bigmac. i was so excited. rindu Bigmac sangat ;)






paling bahaya kalau bagi handphone dekat mereka berdua. setiap hari mereka buat reminder. paling tak boleh bla -.- memang sah akan ingat setiap hari kalau macam ini. tadi first experience terkejut tahu handphone berbunyi tanpa sebab. ku sangkakan birthday someone.








ini dia. twin yang pemalas nak taip Happy birthday.
BOOOOOOOOO >:P









demi memori terindah takut tertelan zaman ke masa ke waktu. dan buatnya handphone aku rosak sebab memory penuh atau handphone hilang ke atau tiba-tiba aku ada penyakit alzheimer(apekah?), baik aku mengupdate dan memaparkannya di sini. nanti bila rindu. boleh tengok balik dan senyum. eceh :)




paling awal.





whoot2 maksudnya happy birthday. baru tahu.
HAHA









paling sweet la. haha













okay dah habis. lagi ramai wish di facebook berbanding di handphone.
thanks semua :)

========================================
------------------------------------------------------------------








semangat tidur lewat semalam. online je tapi pemalas nak update blog. terus simpan as draft dan leka beronline tengok siapa wish siapa tidak. maka hari ini bangun terlebih awal lepastu gedik nak tidur lagi. sampai pukul 12 tengah hari. baru sedar Izzyan call ajak keluar.












so we headed to Mcdonald. laptop baru Izyan.
semua sibuk godek-godek. aku sibuk termenung pandang orang.
pandang handphone. habiskan battery PSP Epy seperti biasa jugak ;p







bayangkan apa aku buat di situ seorang diri.
rasa macam nak lari sebab bosan tak tahu nak buat apa ;D

dalam gambar ini aku dah nampak tua. owh yeah. 18 dah tua.
kena beli cream anti penuaan dan cream penghilang mata panda.
saya nampak pucat! -.- dan chubby.

malas nak pakai tudung lain sejak dua menjak ni ;D
pakai tudung yang sama berulang kali. tak busuk.








semua bertungkus lumus install SIMS 3.








gila horrible muka aku. oh my. haha ;D







Azahari. bakal peserta PLKN. dia bakal botak.










Terima kasih Epy sebab belanje set Bigmac.
Terima kasih Ayie sebab belanje set Bigmac juga pada minggu lepas.

aku anggap sahaja ini hadiah korang ;D





kenapa ini jadi gambar wallpaper dan sreensaver aku?
rosak handphone aku -.-




naaah, amik aku tempek gambar kau ni Epy. haha ;D







muka penat dan horrible ;D

=========================================





dapat phone call from Shana's mom pukul 9.04 malam tadi. tengok-tengok dapat hadiah birthday from Shana. i was so shocked. dapat juga ucapan congratulations from both of Shana's parents for my result SPM. although hubungan semua dah renggang, anda masih tak lupa saya. terima kasih banyak-banyak.














saya sangat hargainya :)
terima kasih kawan.
warna purple pink. ♥

9 comments :

Zeeyn said...

Cool gila twin kau. HAHAHA :P

NadNod said...

memang cool gila! sangat gila pnye cool! haha

arareraireirie said...

gila best do ramai wish.
sobs sobs.
:(

Zeeyn said...

WAHAHAHA B-)

NadNod said...

arareraireirie : ramai la sangat. x dela :) biase je ^^

zeeyn : BOOOOOOOOOOO

Epy said...

HAHA muke aku HOT baii kat blog kau sejak dua menjak ni ;PPPP

NadNod said...

haha. memang muka ko paling banyak dlm blog aku ;p

full of love,keyna said...

mesej iz lagi comel.haha


beshnye nad,tiap ary dpt lepak :D

BIGMAC ?nad nad,berat da naek tuh ! >,<

NadNod said...

haha. iz nye msg comel? bukan die nk wish pun taw. haha ;D

x dela tiap hari nad lepak. kadang2 dlm seminggu ;p nad x kisah pun berat nad naik. asalkan dpt bigmac :)