March 17, 2010

♥ Mind and Soul

♥ dah lama tak buat kerja gila menaip dua entry dalam sehari. bila dah gelabah langgar tiang mase driving memang begini. otak dah risau fikir nak JPJ. jalan raya macam menyeramkan. serius takut dengan penggunaan gear. kelam kabut bahaya.

aku rasa masalah hati aku dah pulih. aku rasa tenang bila hati aku tidak lagi tak keruan melihat 'dia' bersama yang lain. bermesra dengan yang lain. at least dia pernah menjadi someone di hati ini. same goes to me to him. cukuplah diberi peluang mengenali. even tidak berkekalan. redha saja :)

disebabkan birthday makin dekat. aku rasa aku patut bahagiakan diri sendiri although rasa macam tak cukup duit nak keluar. plus kawan-kawan baik lama dah menghilang diri dan tiba-tiba aku dapat kawan baik baru secara tak langsung. kawan baik baru yang aku tak sangka akan jadi kawan baik. ♥

terus rasa macam kalut bila berhadapan dengan kawan-kawan baik baru sebab mungkin tidak biasa lagi berbual benda merepek dan memberitahu rahsia. buat masa sekarang, Izyan(twin) paling banyak mengetahui rahsia aku -.-

rasa macam seronok sebab bahagia. bila semalam tenaga pengajar cerita tentang kebahagiaan dan kegembiraan. baru sedar selama ini aku beria-ia nak seronok-kan orang yang akhirnya orang tu terasa jugak dengan sikap aku. maka kesimpulannya lebih baik membahagiakan diri sendiri terlebih dahulu.

hidup tak lama. kenapa nak habiskan suku hidup dengan menangis dan kecewa dan marah dan macam-macam lagi? macam-macam perkara jahat dan keji aku buat dahulu. sekarang dah terkena balik di batang hidung. baru menyesal tak sudah.

semua perkara aku buat kepadanya, berlaku balik kepada aku tanpa disedari. sekarang baru tahu bagaimana berada dalam situasi beliau. ♥


seperti yang sering berlaku dalam kehidupan, some may leave, well others come into our life. eh? apa aku merepek. senang cerita. kehidupan aku sangat bahagia setelah dikelilingi rakan-rakan baru yang sangat adorable dan jenis yang mengambil berat. sampaikan tiada langsung masa nak aku bersedih atau berkabung.

okay, kalau dulu aku emo tak tentu hala sampai SPM hampir boleh lingkup sebab sedih dan kecewa :D ada hikmah. aku tahu kali ini bukan rezeki aku untuk score semua A dalam SPM. aku redha.

alhamdulillah hidup semakin bahagia ;D asyik cakap aku bahagia dari tadi -.-'

okay, hidup tak berapa bahagia sebab risau on 23rd march tak boleh keluar T_T duit dah zero sebaik sahaja aku keluar ke KL esok.

saya tidak kisah kehilangan sesiapa pun buat masa ini. people comes and go. sudah hilang dah sikap suka mempertahankan dan cuba memperbaiki. sudah nasib badan suka sangat kedamaian sejak dari dulu. kenapa aku suka sangat berdamai? +_+

sejak dari dulu rajin meminta maaf even bukan salah sendiri. benci bermusuhan. paling lama bermusuh 5 bulan kot. akhirnya aku mengalah :)

fine. cakap saja aku ini lupa kawan. aku redha sekali lagi.
alhamdulillah dikurniakan kawan-kawan lain yang memahami :')

♥♥♥ **entry paling banyak love. rasa-rasa sebab ape? xD

memang sangat bagus dah tu. berhenti merepek. ♥









memang saja melebihkan cahaya. memang saja mengurangkan contrast.
memang saja nak fokus mata je. memang saja konon nampak putih.
semua disajakan kerana pimples yang bertambah ;D
PMS menjelma, pimples datang mengunjungi.





ini Spek Izyan(twin). memang aku tidak sesuai memakai spek nerd sebegini. sangat tak sesuai. colour purple juga tak sesuai untuk aku -.-



============================

memang aku bahagia.
terima kasih mendoakan kebahagian aku selama ini wahai seseorang :)
semoga hidup anda semakin bahagia tanpa kehadiranku.

sekarang pun seperti tidak bebas nak taip ikut jiwa raga seperti dahulu.
kena jaga hati orang la sekarang. ya ya -.-'


my family.
5 adik beradik. semestinya aku anak bongsu



with two brothers ;)



saya ada sorang abang angkat dan sorang adik angkat.
maka keseluruhan adik beradik = 7 orang.

sebab dah lama duduk sebilik dengan Izyan(kuning), memang kami nampak seperti kembar. sejak kami tidak duduk sebilik, baru ketara perbezaannya :') rindu ♥


gaya baru, letak url dekat picture.
macam comel pulak :) ♥



p/s : kena cakap bahagia banyak kali seperti mendoakan diri sendiri :) ini macam kes terdesak nak bahagia. heee ♥

4 comments :

Zeeyn said...

Gila menggedik ♥ ♥ tk sudah hahaha

NadNod said...

haha. skang dh broke into pieces dh heart tu

Ayoi said...

gile sedih :((

NadNod said...

x faham ape yg sedih?