March 25, 2010

The only Exception Between US♥

saya sekarang dalam keadaan keliru dan lost sedikit. bukan saya tidak gembira. saya gembira dah terlebih-lebih pun. haha, best buat gimik saya sedih. nanti orang berikan perhatian. terus rasa dihargai. okay, kembali ke isu birthday sendiri lagi. hish. bila nak habis entry pasal birthday ni ;p







thanks kawan. terlupa nak masukkan wish semua
sekali dalam entry yang sebelum ini. tidak sempat :)





sebaik sahaja kak Ynaaohynaa post entry tentang satu group di Facebook ini, saya terus bersemangat untuk mengusyanya bersama. memang sah kelakar. tadi mood saya dirudum pilu sebab saya kena tinggal sekali lagi. sedih sangat dah ni. haha, mood kembali ceria.




ini adalah Persatuan Salah Cakap :D








sebahagian post yang buat saya tergelak terbahak-bahak.
memang normal la kan salah cakap.

dulu saya selalu sangat salah cakap. saya ada masalah sikit. suka cakap dengan laju lepastu tak jelas. bila orang tanya sebab tak faham saya cakap tak ade apa-apalah. memang buat orang lain bengang sedikit -.-

saya sesuai nyanyi lagu rap. come on.
saya dah addicted dengan lagu Baby by Justin Bieber. semua lagu dia saya seronok hafal. sampai bab dorang rapping saya nak join sekali.






Izyan Nua blog?
pelik apa yang cuba dicari.









thanks BitBit bagi hadiah hari jadi. sedap-sedap dapat scratch mark di pergelangan tangan. nasib baik bukan di nadi. darah tak berhenti keluar pada mulanya. ganas betul rabbit bila lapar. sorry la lupa bagi makan xD


sekarang bila basuh pinggan, memang tangan pedih apabila bersentuhan dengan pinggan yang dibasuh. tak apa BitBit. sebab aku sayang kau, aku tak jadi nak buat kau steak. sedap sikit makan dengan sos barbeque. haha >:D



p/s : hey, i miss you :(

2 comments :

full of love,keyna said...

alala cian de,free2 dpt gigitan manje bitbit :D


hope cpat smbuh ye?:D

NadNod said...

haha. pengajarannya, bagilah rabbit makan ;p thanks keyna :)