March 29, 2010

Penggemar segalanya ♥

saya memang sangat meminati bidang seni. sejak dari kecil saya selalu ada idea nak reka bendalah merepek tampal dekat dinding bilik. sebelum rumah saya di-renovate, memang dinding, katil dan kertas banyak lukisan yang dihasilkan oleh saya. memang horrible. kebanyakannya lukisan figura manusia la kan. kata minat barbie :')

maka saya excited diberi peluang mengambil subjek seni sebagai subjek tambahan untuk SPM. tapi saya selalu ponteng kelas ^^ saya memang pemalas kalau nak stayback dan pergi kelas tambahan. serius -.- alhamdulillah saya dapat A.

pada mula saya menyuarakan hasrat untuk mengambil seni, memang ramai cam tak berapa suka. tapi dah buktikanlah kan dapat juga success. memang kagum sangat tengok fakulti seni di Uitm Shah Alam tahun lepas. memang berangan nak ambil jurusan seni kreatif la bagai tapi saya asyik fikir negatif. bersaing dengan kaum cina saya tak sanggup sebab saya tahu saya tak adalah bagus sangat seni ni -.-

hobi baru ialah tolong create layout untuk kawan-kawan. cancel nak ambil jurusan sains komputer. jurusan tu menjurus kepada membina website bukan? saya tak bijak ;D saya tahu main coding tapi tidak kreatif sangat.


di bawah ini ialah hasil creation saya sendiri. dimana saya dapat layout tu tak perlu diperjelaskan kot sebab banyak tempat mencari untuk mendapatkannya sampai tak ingat dah. it wasnt that good but still mahu tunjukkan :) masih baru belajar lagi dalam bidang mengedit ini.






Pertama

orang pertama yang saya tolong reka layout khas
untuk beliau ialah rakan karib saya suatu ketika dahulu. Cik Yana.





Kedua

kemudian saya leka membuat blog untuk lelaki pula. blog kawan baik saya.
blog seorang lelaki yang pernah cakap muka saya sangat kotor :))
kotor bermaksud berjerawat dan berminyak. zaman form 3 -.-






Ketiga

diberi peluang juga untuk menghias blog seorang lagi rakan karib saya.
Cik Shana :)








.








..



















..











..








akhir sekali,...



Keempat


latest perbuatan mengedit menghias dan mengcreate ialah blog
Zahidah Zahari.

blog beliau paling lama diusahakan memandangkan ada
coding yang bercampur aduk ke bawah lah ke atas lah.
memakan masa 3 hari 2 malam :D




========================================


anyway Shin Chan, thanks sebab sudi tulis satu entry khas untuk aku dan yang lain-lain. belum sempat aku printscreen apa kau taip kau dah buang entry tu.
your secrets save with me. dont worry :)


=========================================

saya suka kedamaian.

4 comments :

de Picasso said...

wow..pndai coding ek..bleh r btkn utk sy s2..hehe.. =]

NadNod said...

tak delah pandai sgt :) haha, awk dh ckup pandai coding ;p x perlu mintak tlg sye pun :)

de Picasso said...

eh sy xpndai pn la...huhu.. =]

de Picasso said...

eh sy xpndai pn la...huhu.. =]