March 04, 2010

Psycho

saya memakai baju F.O.S sungguhpun bukan peminat setia F.O.S. lalu bergambar bersama baju F.O.S. kemudian gambar tersebut dipaparkan di facebook. tiba-tiba seorang gadis bijak pandai lagi cantik mengomennya.

"itu baju F.O.S erk?!" ** tiada carutan, tertambah pula :P

lalu kawan saya menjawabnya. maka dia membalas lagi.

" sama! dah boleh buang dah baju akak tu! haha!"

lalu aku yang terasa bengang membalas bahawa itu baju kawanku. tapi sedikit gadis cantik lagi bijak pandai tak layan.

"ada warna apa lagi?"

tidak semena-mena dia menjawab......

"nasib baik tak beli warna Hijau!! haha"










dalam hati aku berbicara. memang sakit hati dan panas. heh, bakal doktor tapi berperangai sebegitu. seperti ada baju yang sama adalah kesalahan besar dan sangat memalukan. belajar jauh-jauh, tapi hati dan perasaan orang lain campak tepi seperti dia yang terhebat dalam bergaya. dia patut dapat baju yang orang lain tiada.

aku cadangkan dia buang kesemua baju berjenama, pakai baju thailand ke indonesia. insyallah tiada yang sama di dunia ini sehingga semangat nak buang baju dalam tong sampah. nama pun jenama dikenali dunia. macam dia seorang sahaja yang layak ada baju itu. aku masih mampu membelinya.

conversation di atas bukanlah sebijik apa yang dikatakan oleh gadis tersebut. aku hanya menaip kembali apa yang aku teringat.

heh, mereka yang belajar di mesir memang sebegini ke? -.-'



p/s : confirm result SPM 11 march :) kenapa 11 haribulan? kenapa kenapa? T_T

13 comments :

super eja said...

dasyat nyer perangai.

NadNod said...

perangai siapa yg dasyat? haha, ni entry tgh marah ;p

shafara (Ŧ) said...

apo gedik na dak tu -.-"mau kne pang pang pangg tuh

zahidah said...

aih student medic ke tu? i ada bce dia punye comments tu. pelik gak perangai dia cmtu. huhu.

NadNod said...

shafara : pang pang ke mane tu? haha ;D maybe nad je terlebih sensitif -.-'


zahidah : heh, x dela. die ckp biase je tp nad telebih terasa ;p

s y i e r a said...

sbb bukan 12 hb .
hehe .
lawak bodo sje >.<

NadNod said...

haha ;D yup, menjadi la jugak lawak tu :D

shafara (Ŧ) said...

haha xpe nad. sensitif elok tuk ksihatan. release tension lol

NadNod said...

haha ;D elok ek? susah tu. kang sedih je setiap hari

shafara (Ŧ) said...

xyah la sedeh tiap hr. lps geram kat blog suda haha

NadNod said...

tak boleh semua kemarahan kene lepas kat blog, nanti ade pihak terasa. haha ;D susah kalo byk mata memandang -.-'

full of love,keyna said...

hishh,apelah.cam dak kecik.da sama diam jela.hee

NadNod said...

haha, nad pn cm dak kecik nk emo2 x tentu pasal ;p