March 02, 2010

Tiada Perasaan

Sudah banyak kali cakap duit poket kian menipis. alih-alih cakap duit dah tinggal zero setiap kali lepas keluar hang out dengan kawan-kawan. aku rasa aku takdelah terlampau rajin keluar selalu. ni pengakuan jujur ni. memang tak dapat challenge kembarku yang saban hari keluar. bukan saban minggu. hari-hari -.-' orang cakap di mana ada aku, di situ ada kembarku(Izyan). ni penipuan. haha, dah banyak perjumpaan aku tidak exist.

setiap kali pergi ke Inmaju, memang aku dapat duit belanja. percayalah aku tidak menggunakannya. sebab itu ada duit lebih untuk keluar berkaraoke untuk kali ke berapa ntah -.- karaoke dengan perempuan lebih selamat, tak malu kantoi suara nyanyi lagu Tiada Lagi dengan Mengapa bercampur dengan lagu menjerit yang lain.

maka setelah membuat muka innocent di hadapan ayahku, berjaya juga keluar merayau dengan kembarku bersama 2 orang rakan sekolah yang baru mula nak rapat. dulu masa sekolah memang susahkan aku nak bergaul dengan budak berlainan jurusan dan kelas. mungkin aku ini unfriendly. terus dapat title pemarah dude. pemarah -.- sebab suka marah dan sensitif. hish, tak mengapa. sekarang masa nak bergaul dah membuak-buak.

eh, ramai betul sudah PAS JPJ. kenapa aku belum? sebab aku tak dapat L lagi. kenapa tak dapat L lagi? sebab tak belajar memandu lagi. kenapa tak belajar memandu? sebab orang itu tidak call. ini major kesilapan. malam ini juga akanku call pakcik itu. eh, result SPM nak keluar dah babe. jangan risau, aku hilang dari alam maya 3 hari sebelum result diumumkan.

ini namanya langkah berjaga-jaga. arghh :D jangan sesiapa mencariku di facebook, blog, myspace mahupun bercalling-calling. kononnya je nak hilang. PLKN habis 14 MAC, tapi kenapa 11 MAC result SPM diumumkan. kenapa semakin cepat? kenapa kenapa!? -.-

rasa macam kelakar bila bertembung dengan lelaki yang merupakan ex boyfriend kepada bekas kawan baik. haha, kenapa aku begitu paranoid. pandang orang macam nak makan. senyum macam senyuman sinis. bila berpaling macam menjeling -.-' eh, aku bukan sombong wahai rakan. jangan terasa hati sebab aku memang malas nak layan.

sejak tiba-tiba rasa nak jadi matang. apa orang rasa aku tak ambil peduli. nak mengajuk, silakan. nak marah pun tak mengapa apatah lagi nak membalas dendam. sikit pun tidak heran. kenapa aku begitu kejam? ;) think think. bukan semua kita buat boleh satisfied semua pihak. dont put the blame on me if its not work out.

owh, saya tidak ada boyfriend nak mengadu masalah. tolong jangan sakiti saya pula. haha ;p statement menempah maut. ini namanya entry sudah terpesong dari landasan. erghh -.-


hari ini Izyan sudah bercalling-calling handphone aku tanpa henti. sah aku terlajak tidur pada hari ini untuk sekian lamanya. pengakuan jujur ni. tiba-tiba aku ada penyakit insomnia secara tiba-tiba. selalunya laju aku nak terlena. malam semalam kena tinggal di ym berseorangan. kejam Asip -.-'

hari ini matlamat utama hanya ke sekolah lamaku. rindu owh rindu KGV. masuk seperti pendatang asing. semua pandang semacam. eh, datang sekolah semuanya gara-gara ingin buat pengesahan sijil. sekarang rasa macam #%#$#$!!! sebab terlupa nak fotostat IC. kenapa boleh terlupa -.-' cikgu yang sepatutnya mengecop juga tidak hadir. kerana demam denggi. doa cikgu cepat sembuh ;)

owh my, siapa sangka ada juga cikgu yang mengenali rupaku. cikgu yang aku hardly spoken too.

"eh, cantik awak. awak Naadhirah kan? :)"

"cikgu kenal saya?!! HAHA"


sah budak kelas aku memang dikenali oleh cikgu-cikgu kaunseling. bukan kerana muka aku yang sering membuat masalah disiplin. kelas aku selalu mendapat mata-mata khas cikgu for some reasons ;p




ini dia driver kami, my twinny. selama anda membawa aku, aku sangatlah kedekut. minta maaf sebab aku sangat kedekut. izinkan aku bekerja untuk membayar hutang yang hampir beratus tu. HAHA ;D






nak tahu something? kami punyai kisah cinta yang sama. exactly the same. cara pertemuan, cara terpaut, halangan dan cara terputus. semua sama. siapa sangka boleh tersama secara kebetulan. but aku sedang mencuba tidak melakukan perkara yang Izyan buat. aku tidak akan mudah cair. haha ;D i wish i was -.-'

Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye?
Did I crumble
Did I lay down and die
Oh no, not I! I will survive!


erk? terkeluar lagu i will survive :)





so memang lalu kantin saat pelajar form 6 dan form 5 rehat. dude, tak jumpa Bb. kenapa mataku tidak mencari. sayang sayang -.- miss Bb so much la ;p crush sejak tahun lepas. sudah sekian lama tak berjumpa. tunggu masa ambil result nanti >:)








tandas masih tak berubah. harap maklum -.-'





bersama Izyan(twin) dan kawan yang baru nak matang.






hari ini cover mike buruk. mana kuning?!!





dan cik Shud. penjual contact lens. used to be ;)
sekarang jadi waiter yang impossible meludah makanan customer yang suka cari pasal. keep up the good work ;p







penamat entry dengan gambar sendiri. aku akan sentiasa memakai baju yang sama dengan tudung sama dengan selipar yang sama dan jeans yang sama. anggap saja dah tiada duit nak shopping baju baru :(

lagu nobody by wonder girls best. tetap best although seems annoying to some people. okay, mari hafal step tarian tersebut. haha ;p


p/s : Khamis ini, ramai-ramai pergi ke sekolah jom? hari sukan ;)

3 comments :

Iznie said...

wah..sekolah diorang...

best tue....


sy nak wish besday awk awai2 bley tak???
hehe
lagi 20 ary jer....
hik3

naseb baek cekgu tu still kenal awk...best taw...

Nurizaihan(◕‿◕.) said...

nice girl=)

NadNod said...

iznie : thanks for the wish. really appreciate it :)

nurizaihan : :)