March 13, 2010

Transformasi Handphone

entry sebelum ini gaya seperti sedang kecewa dapat result tak bagus. padahal emo tak tentu pasal sebab handphone rosak hampir seminggu. terus mood down tak dapat contact kawan-kawan. macam tak boleh hidup tanpa handphone aku ni. baru aku sedar. baru aku sedar aku sangat tak lengkap tanpa handphone.

dua-dua baby aku rosak. message storage memory not ready. itu maksudnya ada 1000++ messages dalam inbox dan sesuka hati aku nak turn off hanpdhone lepastu on balik maka handphone terus hang. bukan tak boleh on. maka aku bengang selama 4 hari berturut-turut.


saat slip SPM di tangan, aku punya seronok nak bagitahu keluarga aku bahawa aku dapat result yang boleh dikatakan bagus juga. terus tersangkut nak bagitahu sebab kena pinjam handphone kawan :'(


baby saya, Nokia 3500 masih di wad ICU. akan keluar pada hari Isnin nanti. tunggu mommy taw sayang? hee :D gembiranya hati dapat texting kawan.



ini dia baby pertama. hodoh bukan?


nokia 6300 berjaya mengubah wajah baru
buat pertama kali. blink blink.
(pembedahan plastik pada penghujung tahun 2009)





baby 1 terpaksa diformat. RM30 melayang.
RM 10 untuk casing baru. see, baby 1 dah ada wajah baru lagi.
RM10 untuk topup. malam ini sahaja RM50 melayang ;(







lepasni janji tak simpan message dalam inbox lagi.
(**message penting simpan**)




kawan-kawan, anda dah boleh texting saya sekarang.
nombor maxis ;D


bagi yang tertanya-tanya result saya, saya boleh bagitahu kalau
anda tanya di facebook. bagitahu di sini takut
dikatakan kecoh/riak/bajet :) sekian. bye

2 comments :

Amirah S said...

hai kamu! heee XD

NadNod said...

kak mira ade blog rupenye. baru taw. haha