April 07, 2010

Be with You ♥



7th April 1992, selamat sudah anda mencapai umur tuamu sama sepertiku. walhal 18 itu dianggap masih muda, we both masih anggap 18 umur tak seronok. heh. aku tak pasti kot-kot ade kedut kat muka dah muncul :) merepek. ok, kami masih muda.

Selamat Hari Jadi yang ke-18 rakan baik :')

nasib baik anda sudi mengangkat panggilan khas dariku malam tadi. sanggup tunggu pukul 12 malam dan sanggup save kredit seminggu sebelum hari jadi anda. takut tak cukup nak buat panggilan, sanggup tak message orang lain juga ^^

Her name is Salbiah Binti Asim.
=======================================




















maka hari ini merupakan hari terakhir saya diberi persediaan sebelum menghadapi JPJ keesokan harinya. sungguh gementar rasanya sampai tadi semasa kereta sedang menaiki ke bukit, kecuak-kan telah menyebabkan tayar tidak berhenti di line dan saya melepaskan break sebelum menaikkan handbreak(*terlebih pandai punya budak**). kereta menggelongsor dgn hebat. HAHA -.-

sebab tak puas hati sanggup buat hampir 7 kali bukit, parking dan 3 penjuru.
(**kalau tak lulus tak dapat nak cakap apa-apa dah)

sungguh seronok conquer kereta seorang diri. dan membiarkan seorang aunty yang berumur dalam lingkungan 40-an hanya memandang saya membawa kereta macam kereta itu milik saya seorang >:) al-maklum, hari terakhir.

saya rasa saya dah cukup tua nak bercerita perkara terbuka. hari ini saya membuat latihan kereta dengan aunty itu sahaja. so apabila di dalam kereta. tenaga pengajar hanya berborak tentang perihal keluarga beliau. orang rumah dia selalu bazir minyak kereta. anak tak tahu guna duit RM5 sebab selalu guna duit RM1. pendek kata, semua hal rumah dia cerita -.-


Semalam semangat buat latihan untuk jalanraya. kali kedua membuatnya, memang kena marah kaw kaw =)) sampai nak keluar dari kereta untuk bagi turn orang lain bawak, kepala boleh terhantuk
-.-

maka, doakan saya lulus JPJ. kalau lulus JPJ baru niat hati murni akan ikut rakan pergi ke KL lagi sekali untuk menonton wayang yang bertajuk....
(*lupa dah).

ini termasuklah ice skating. kegemaran terbaru ber-ice-skating. seronok tergolek atas ais sampai lebam dan berdarah. seronok juga berjaya menyelamatkan insan yang tergolek. jangan risau, i have your back :']

































selamat sudah buat latihan memandu bersama Izyan dan ehem ehem. belajar main clutch. belajar berhenti. belajar berjalan. pendek kata, saya kena tenang bila berada di Inmaju esok. wajib tenang.

kawan saya semua sudah pas dapat P. my turn -.-



saya dapat sesi pagi esok. fuhh fuhh, doakan tak banyak kereta :)

4 comments :

Fika said...

tak sangka u kawan dengan sal, hehe. dia kawan sekolah lama i :)

Iznie said...

waa..baeknyer dye...
nak wish jugak ler untuk kawan awak..hehe

wow...nak test jpj ek?
gudluck taw...
takpe..yg penting jgn neves2... :)
btw, ramai jpj encem2 lorh..hahaha

leEya said...

good luck jpj ;)

NadNod said...

fika : mmg x sangka u kenal die jugak :D

iznie : owh really? ok ;D dh lepas pun test jpj. semalam x ramai plak jpj ensem. org yg amik jpj ramai ensem :D

leeya : thanks :)