April 10, 2010

Hadiah : Selendang♥

Yesterday merupakan hari Jumaat. maka kami (me, Izyan, Yan, Faiz & Zul) berangkat bersama-sama ke Terminal One untuk menemani Yan yang ingin memulangkan seluar yang baru dibeli oleh beliau. tidak muat barangkali. Izyan menjadi driver on that day once again. tapi kali ini dia pandu kereta Zul yang merupakan kereta auto.

saya agak sedih kelmarin. mungkin ramai sudah tahu sebabnya. semestinya kekecewaan mendapat tahu saya kandas di jalanraya untuk JPJ.

mereka ( Izyan, Yan, Faiz & Zul) mengatakan memang semua dalam kereta tu pernah kandas, so tidak perlulah saya nak terlebih emosi dan frust tertonggeng -.-

semua bagi nasihat yang sama. "cuba lagi, insyallah boleh berjaya." saya sudah cukup bersyukur tidak kandas di bukit, parking mahupun 3 penjuru. mungkin kerana terlampau excited saya terlebih extra excited memandu. baru saya teringat saya speed di bukit. saya nampak tester nak tekan tekan break :D

betul la tu saya kena cop memandu secara merbahayakan. dulu saya pandu macam kura-kura orang asyik tegur. sekarang saya pandu laju, ada masalah pula. okay, lepasni saya stick dengan memandu 50km/h. hanya untuk JPJ sahaja.







kami headed ke A&W. baru aku sedar aku terlupa bawa extra money. ergh, mampu melopong tengok orang makan xD nasib baik Izyan belanja waffle yang disebut sebagai "WAAAH-Fel" oleh Zul instead of "WEa-fel".







lama-lama makan waffle ni boleh muak.
baru makan 3 bites, rasa mual sudaah -.-








ini dia, Faiz yang berjaya menyembur perfume ape ntah di seluruh bajuku yang menyebabkan bau yang teramat tak menyenangkan. perfume itu tidak wangi walaupun nama dia minyak wangi -.-

**tangan saya macam orang lelaki. woah o_0**

=====================================
--------------------------------------------------------------








Today, melawat akak di Kampus UITM Puncak Alam.
then we headed to Mcdonald for lunch.












im ready to eat :D










thanks sis for this shawl.

nanti one fine day bila Iyah ada banyak duit
baru Iyah belanja kau kasut Nose/Lincci. just be patient :D
I hate you anyway.


**I hate u = I love u**