April 13, 2010

1992 till 2010 ♥

Semalam sempat menonton drama/rancangan di TV3 yang bertajuk Buih-buih Cinta. ada babak dimana Vanida menawarkan make over kepada Lisdawati. terus teringat saat zaman kulit muka banyak jerawat/jeragat/parut.

kulit saya mula tumbuh jerawat dengan hebat pada awal tahun 2003. masih ingat lagi orang tergelakkan saya sebab ada jerawat di atas dahi -.- zaman baru nak matang gamaknya. tapi mereka yang tergelakkan saya tumbuh jerawat besar di hidung :P

mari lihat koleksi gambar klasik :)







tak ingat umur berapa.
rasanya saya yang mane satu?
ini version babies.
















dari kecil sampai besar, kain hijau memang tidak lekang dari tempat tidur.
wajib ada. wajib. panggil sahaja dia kain hijau instead of kain busuk.

hobi menangis memang kerap.
nangis tanpa sebab.
nangis tengok orang nangis.
nangis tengok orang gaduh.
nangis tengok orang berbaik.
nangis tengok orang bersama.
nangis untuk semua yang membabitkan hati.















yang baju pink itu my sepupu. yang lain my siblings.
im the youngest dan paling kurus dan berambut pendek.








teman bergaduh, cerita masalah, hang out, shopping, dating.
see my hand? dulu saya(left) kurus :D










ketika umur 5 tahun.









finally saya graduate pada umur 6tahun.











my first birthday party ketika darjah 5.
rambut kekal pendek.

saya tomboy main barbie ;D






masih di darjah 5.
masa ini baru jerawat kian menaik.
dapat dilihat on my forehead.

banyak gambar lama sudah kotor. tidak dijaga dengan baik.















kemudian masuk alam sekolah menengah.
2007.









projek untuk kerja kursus ERT pada tahun 2007.









percubaan memakai cermin mata rakan.


saya di alam persekolahan sangat ugly :D
tak ramai rakan. tak dikenali. keunikannya :)






jom kira parut jerawat xD









zaman form 3(2007) saya masih kurus :P










dan mengalami masalah kulit berminyak.
ini kawan terbaik saya, Salbiah Binti Asim(kanan).







HAHA. teruknya gambar ni -.-
**penghujung tahun 2007.









ini rakan baik saya ketika di sekolah menengah.
bila dah habis sekolah semua dah tak bercontact dah.
jarang sekali.


dari kiri : Yana, Shana, Farah, Sal dan saya.






ini koleksi kenangan dari tahun 2005 hingga 2007.

:')











masuk tahun 2008(form 4)
habit makan dan makan semakin menjadi-jadi.











kemudian baru sedar dah berisi sedikit.
kemudian busy berjogging dan kawal makan(erk?).












Izzyan(left),my twin. she's more skinnier than me :0









dan finally, tahun 2009.
saya mula berubah dengan imej bertudung.









=======================================









Saya ada masalah mengingati sesuatu fakta atau perkara. mungkin terlampau banyak makan semut atau mungkin kerana sikap saya jenis tak ambil kisah pada hal sekeliling. ada segelintir rakan sering memberitahu rahsia/perkara harian mereka kepada saya, keesokan atau lusa/kelmarin or even bulan depan atau minggu depan, saya akan marah.


saya pelupa -.- bermulalah sesi nak emo tak bertempat. pffft.




saya bukan lagi ugly duckling yang
mereka cuba untuk make over :'D








3 comments :

leEya said...

shumill gile waktu muda mudi ;)

de Picasso said...

wah comelnya dye time kecik2..hehe.. =]

NadNod said...

leeya : wasnt that cute :)

amir : hehe, mane adelah ;)