April 26, 2010

Green is the new pink ♥











saya ada masalah suka mengigau di waktu malam. bila terjaga pun boleh cakap benda merepek. banyak sudah kejadian yang memalukan berlaku lately. sangat.

maka pagi ini setahu saya ayah saya masuk ke bilik untuk meletakkan sarapan saya di atas bangku kerana khuatir my other siblings habiskan. kemudian saya sambung tidur. tidak perasan langsung ayah saya ada tegur kenapa letak laptop di bucu katil :O kena tegur tapi boleh cool sambung tidur balik xD

apabila bangun pukul 12, saya sudah resah gelisah(ceh) carik sarapan tak jumpa-jumpa :O padahal ada je atas bangku -.- ciss ciss, dah banyak kali kena camni.




maka pada malam ini pula, saya nampak kedai telefon, mulalah saya buat bunyi 'ehem ehem' dan senyuman manis konon ayah akan murah hati belanja topup untuk minggu ni. sudah 2 minggu kredit kering -.-






tiba-tiba akak menyampuk...

"bukan aku dah bagi ke topup kat ko pagi tadi?
ko sendiri amik then sambung tidur balik
."








cis -.- ada je nampak keratan topup di atas katil pagi tadi. hampir saya buang sebab ingat sampah. nasib baik nasib baik. inilah akibat kalau saya tidur tiba-tiba orang kejut bagi arahan/benda. urghh -.- bahaya kalau ada orang call pagi-pagi. manalah tahu kot saya ingat dia tu kekasih saya padahal bukan :P



checklist :
akaun bank. duti setem. kasut.

4 comments :

de Picasso said...

wah byknye hijau..hehe~ =]

NadNod said...

yeah, banyak sangat kan :D

full of love,keyna said...

hahahaha,ni ke prgai nad,mesty comel kan?da dpt bygkan muke nad,hehe :D


jelesnyeeee!ade org tu da nk smbg blaja.>,<

pstt,nk tgk gmbr full lappy nad !:D

NadNod said...

nad tak comel tahu. haha ;D lambat lagi nak sambung belaja :)