April 04, 2010

Kenyit Mata Ber-GEDI♥



baru saja balik dari menyaksikan perlawanan bola sepak di STAR(Stadium Tuanku Abdul Rahman). aku sendiri tidak percaya aku pergi sana. but it was fun though. sempat join sekali membuat ombak beramai-ramai. rasa macam orang bo**h tiba-tiba :P

untuk pengetahuan umum, aku dulu tersangat anti bola sepak -.- used to be.

ber-enam, kami bersesak masuk ke dalam stadium.





nowadays i look like an old grandma. haha ;D
chubby cheeks with oily skin.
pfft -.-





I hope the guy with the bright purple shirt(ZAUL/Zul) wouldnt be mad for this.
tanpa permission juga aku letak picture-nya di sini :)






suddenly semua bangun. mengangkat-angkat tangan.









wajah kegembiraan mereka.
serius lawak ;D

Negeri Sembilan menang! :)






okay, ini nampak mereka seperti NYAH.
i cant believe Zaul/Zul pegangkan that handbag for Izyan.
-.-








muka orang bersyukur.












tak sangka this night ramai sangat yang datang menyokong Negeri Sembilan. sampaikan aku rasa aku seperti lost dalam kesesakan orang ramai dan mencuba menggapai tangan Izyan dan berdoa tidak diraba -.-

first and the last pergi :P tak sanggup.

too much smoker. hampir lemas juga. dan tak sangka sekarang manusia hilang pedoman dan budi bahasa. sungguh bahasa kesat yang aku dengar mereka lontarkan.






contoh :


pemain Selangor hampir menjaringkan Gol.

"kalau kau Gol memang t*t*k mak kau berb*l*,
kalau kau tak Gol memang p****t mak kau berb*l*!!
HAHAHAHAHAHA"



kami duduk memang seperti diam membatu sedikit.
terus orang di atas mengatakan orang di bawah seperti
menonton wayang instead of tengok live
punya di stadium. serius this dude really annoying.

menjerit dan akhirnya suara terkantoi baik punya.
HAHAHAHA XD

banyak lagi lawak yang dia buat tapi aku sudah tak ingat.
fuuh, aku tak sangka ada manusia sebegini wujud ;p















kemudian makan di kedai berdekatan.




aku sendiri tidak sangka aku dibenarkan keluar malam dan siap dibekalkan duit belanja sedikit oleh ibu bapaku :P owh, mereka siap tak tidur awal semata-mata nak tunggu aku balik. aku tiba di rumah tepat pukul 12malam. cool enough :)


seronok jadi anak kesayangan buat masa ini :D









============================================
-------------------------------------------------------------------




http://2.bp.blogspot.com/_N-WxnFXOuFg/S7cP1V7fwNI/AAAAAAAAAKY/92z5OmLGErI/s1600/award_interesting+(1).jpg
Thanks kepada semua yang rajin bagi award. semua tak sempat nak post. dan hampir tak ingat siapa yang bagi award. terima kasih banyak-banyak kepada :





p/s : blog perlu direpair +_+

0 comments :