April 28, 2010

Sadier wovier ♥






next time kita main doodle lagi taw Keyna :D

















i have some issues here. i didnt ditch any of my friends. IF i did, i wouldnt text you before. i try to make things right. this is the second time people accused for something i didnt do. im grateful enough on what i have. stop accusing me for being such ungrateful brat.

i have my life. you have yours.

if being friend with you is wrong in the first place, stop telling others I ditch you behind for someone/something else. i am a good listener. put all of this behind for your own good.

its you and you. both of you. different friends. friend from school and and a friend of my other friend. people make mistakes. stop saying all those craps i did towards you over and over again to others. they didnt know what's happening between us. they only know how to judge.

saya pernah cakap maaf. tipu kalau anda dan anda cakap saya kedekut dan terlebih ego nak minta maaf. tanyalah kawan saya sekarang. ask them gaya saya macam mana. saya mintak maaf memang murah. kalau saya tak mintak maaf bersebab juga. jangan tuduh bukan-bukan. saya pun ada hati. kalau hati anda berdua lagi sedap kalau saya lepaskan semuanya, saya akan lepaskan semuanya.

saya buat salah, say it right onto my face that i am mean/wrong. tidak perlu ayat kiasan.
nak saya minta maaf secara terbuka? just say when and where.

saya juga ada perasaan sama macam anda berdua.
saya hormati apa yang anda berdua rasa sekarang.
sudah sudahlah.

saya tak sebodoh itu tinggalkan kawan sebab seorang lelaki.
beri peluang untuk semua pihak bersuara.
sekian.




**nak terasa, terasalah -.- hish.



























betul sangatlah tu apa yang Asip cakap di entry ini.

memang susah nak satisfied semua pihak.
okay, kali ini saya tekad. hati saya lagi penting.

8 comments :

full of love,keyna said...

sudahla nad ye ? nad da wat yg terbaek,jadi nad tak perlu la pntgkan at mereka lagi,kalau nad salah,mmg ptt diperlakukan sebegitu,tp nad ta,keyna faham sbb keyna pena rase.so skrng nad kena hapy tau,takmo sedyh2,insyaallah,one day nad akan jumpe dgn org yg btw2 appreciate nad ;)
*kire pglmn pertama nad la :D



comel la lukisan keyna,HAHAHAHA
perasan -.-

nad tetap winner ;)

[Dr Nu@r] said...

what happened?

NadNod said...

keyna : maybe bukan yg terbaik kan. sekarang pentingkan diri sendiri lagi bagus kot. tak kisah nk dipersalahkan tapi tak perlu cakap nad tak geti mintak maaf. cakap depan2 kalau tak puas hati. tak perlu cerita di blog/orang lain. insyallah :'D susah nak cari yg terbaik untuk kita.

lukisan keyna mmg comel pun! dari nad nye. plain! haha

NadNod said...

nua : nothing. ade problem sikit dgn kwn2

full of love,keyna said...

btw tu,wat pe nak pntgkn at kawan jika dorunk ta pntgkan at kite? da macam2 kite wat,still ta perasan and salahkan nad,da la ye,nad kene jd orng baru tau !(org baru mean nad kene kuat tau) weeeeeeeeeee ;D


insyallah,jika kite hargai persahabtan kite akan jumpe dgn org yg hargai kite.and dia yang akan dtg kat nad :)

[Dr Nu@r] said...

again?
it's ok..whatever peoples do to us, just be nice to them..or at least, just keep quite other than "marah tak tentu pasal"..Think before you talk so that you will never regret what you said..remember, you already 18..

NadNod said...

keyna : insyallah keyna. malas dh rasa bersalah. nad dah nak pergi kot so the heal will be faster than i expected. insyallah :D thanks keyna.

NadNod said...

nua : thanks