April 20, 2010

Things I rather MISS ♥

20 Days away and im still excited O_O its weird. seems like i was excited leaving my home, my friends, my pets, my pillow, my kain hijau, my life here and my hometown.

maybe i was just so d*mn boring doing the same routine everyday. maybe i just cant stand sitting at home all by myself with no one to talk to. heh-.-

sebenarnya saya lagi suka memulakan hidup baru disana kerana saya sudah dapat terima kenangan di sini terlampau memeritkan. eceh :)

bye old friends :')







Saya akan rindu online menggunakan pc lebih dari 12 jam sehari. mungkin keluarga saya juga akan rindu saya berada di hadapan pc setiap hari :'D yela, kalau dorang terjaga tengah-tengah malam, tak payah nak takut keluar pergi dapur sebab saya setia di hadapan pc mendengdangkan lagu sentimental atau head-banging punya. mari-mari, tiada hantu kacau anda punyaa ;'D


Saya akan rindu Nescafe ibu saya dan air hot chocolate atau air HO HO(horlicks) yang dibuat oleh ayah saya :'D mereka selalu buat air untuk saya dan meletakkanya di sebelah pc semasa saya tengah online :')


Saya akan rindu dengar ibu saya marah-marah sebab saya suka online tengah malam dan tak tahu nak tidur awal dan kemudian bangun lambat :')


Saya akan rindu menyanyi dan menari dalam bilik seorang diri dan berharap tiada hantu menyibuk join saya menyanyi.




Saya akan rindu kejar BitBit(my rabbit) saya yang suka lari masuk rumah kemudian degil tak nak masuk sangkar balik.


Saya akan rindu dengar suara ayah saya yang selalu cuba memulakan conversation ketika saya tengah online. eh, selalunya saya kata "leave me alone" :'D





Saya akan rindu A'aw(my cat) yang suka buat muka kesian bila dia lapar dan bersikap sombong bila dah kenyang.


Saya akan rindu masakan mak saya. Ayam masak merah :D


Saya akan rindu nak bersihkan sangkar BitBit(my rabbit) juga. siapa nak jaga dia bila saya tiada nanti :'(


Saya akan rindu memasang lagu di pc dengan volume paling kuat apabila tiada sesiapa di rumah :D

Saya akan rindu ehem ehem, kawan-kawan, facebook dan juga blog ini :')





























sudah cukup. lebih-lebih nanti boleh menyebabkan tangisan :D nampaknya akak-akak dan abangku sangat excited juga aku masuk ke Matrikulasi ni.




pesan mereka : SELAMAT KEMBALI KE KANDANG >:D

pesan mereka : bestlah kau takde nanti, boleh conquer rumah ni. kesian>:D

pesan mereka : nanti kalau teringat nak melawat kau, kami pergilah melawat. kalau tak kau duduk la situ 3 bulan ke. haha ;D











pesan si adik comel(me) :

"kalau dalam masa sebulan tiada sesiapa datang
membawa laptop, Iyah lari Lombok terus >:D"







statement yang tidak baik. kenapa sering dikaitkan dengan Lombok ni. hish, mendoakan yang bukan-bukan kepada diri sendiri pun ada kan :P

tak sabar nak shopping kelengkapan/barang-barang before bertolak ke Gambang, Pahang. kain yang dibeli sudah selamat ditempah. baju kurung Pahang sempena belajar di Pahang. asal boleh bukan? :)

6 comments :

leEya said...

hee...sedih and tumpag gumbira...bawaklah laptop..boleh 09 cm bese ;)

NadNod said...

:') sedih dah. takde laptop sendiri lagi. tunggu lepas sebulan baru ade :)

de Picasso said...

huhu..rilex nad, nk g blaja kt pahang je pn..hehe..ble free bleh blek umah..phg ngn n9 jiran2 je..hehe.. =]

NadNod said...

amir : yeah :) tak boleh balik selalu :'( berjiran la sangat :D

de Picasso said...

hehe..alaaa xpe r, hidup berdikari~ =]

NadNod said...

nk kene belajar hidup berdikari tu yg cm susah skit -.-