May 27, 2010

BigHead BigHeart ❤



again i have a bigger head than others. tersuka pula besarkan kepala sendiri. asal boleh nak extra besar dari yang lain. kepala yang lain besar juga tapi tidak dapat kalahkan kepala saya. ini edit-tan secara cincai. masih termalas nak godek adobe photoshop untuk faham teknik-teknik tertentu kasi smooth dan hilang apa yang patut.

saya terlampau busy menyaksikan movie Barbie. seronok pula tengok berulang-ulang kali. ada 15 movie barbie tak silap saya. seronok tahu tengok barbie dressup :D

hari ini saya seronok delete kawan-kawan di myspace.
seronok select dan delete mereka yang tidak dikenali :)

maaf jika saya ada terdelete sesiapa.
mungkin saya tidak kenal anda :)




this photo was taken at Putrajaya :)
di main door Alamanda tidak silap saya.

Thanks Alak for editing this picture for me.







thanks for re-editing this photo, Ariff :)

0 comments :