May 26, 2010

-.- ❤


sedang leka mengedit gambar menggunakan photoshop. saya sibuk besarkan kepala saya jadi gergasi. tiba-tiba handphone berbunyi..

Nanod, nanod. tengah buat ape tu?

tengah edit gambar. ni takde kelas ke esok? ke dah habis orientasi?

esok habislah. jumaat ni hari wesak then baliklah JB. yayyy :) nanod nanod, datang la melawat i dekat sini.

sape suruh duduk jauh kan. pindah la seremban. haha

Seremban? huh? Seremban ada ape je. setakat Jusco satu tu je. tu Terminal one. hahaha, gila kesian. lagi baik duduk JB. nanod, u memang orang negeri ke?

tak pasti. tak tahu. tak pernah ambil tahu pulak.

takkan tak tahu. your parents lahir mana?

dua-dua lahir di negeri sembilan. asal? saya kan budak baik. comel en. haha

alamak. terus tak jadi suka u. saya tak suka orang negeri. haha, u memang bajet comel

oh yeke. ha ha(*gelak tak ikhlas). seremban aman sekurang-kurangnya. okaylah. nak pergi siap pergi mcdonald. nak makan megamac.

laaa nanod ni. message saya janganlah tak reply. selalu tak reply je. dekat JB lagi bestlah. by the way, nak pergi mcd Senawang tu ke? 'gila' bosan. satu je. HAHAHA. dekat JB ada 8. eh jap, 9 kot Mcd. tak campur dengan KFC, Burger King, bla bla bla bla
**he just cant stop talking about it -.- he keeps on comparing.
ha ha. saya malas nak topup. got to go. nak bersiap. bye bye.
**pheuww, lega dapat letak telefon.



sungguh ini kali pertama saya membuat alasan untuk meletak gagang telefon. saya rasa annoyed dengan orang sebegini yang tidak tahu menghormati perasaan orang lain. pandai rupanya saya berlakon tergelak seolah saya terhibur padahal saya bengang. oh, saya takkan berhubung dengan orang sebegini.

its funny he even ask me to sing a song for him. dalam hati punyalah banyak beristigfar agar jangan terlepas cakap perkataan tidak elok. alhamdulillah berjaya kawal perasaan.saya sayang Seremban although theres nothing much here. okay, saya diam. tengah annoyed dengan orang sebegini. grrr -.-

berhati-hati sedikit dengan apa anda perkatakan kepada saya. saya sangat sensitif dengan pertuturan orang sekeliling.



saya tergelak tengok hasil edit-tan saya yang terlampau hancur.
okay, bagi saya masa nak belajar besarkan kepala lagi. baru 2 hari.
oh, tercacat di kepala sebab ketika edit gambar ini sedang berbual
dengan jejaka tersebut. spoil dah gambar -.-''

merangkak-rangkak belajar dari youtube ;'(


p/s : conversation di atas terpaksa dipendekkan dan dibetulkan ayatnya kerana terlampau hebat tohmahan beliau :O

10 comments :

Arip said...

Nad.. OK la tu.. memang blajar sket2... :)

Arip said...

Nad.. ckap kat org tu... Johor negeri hot spot jenayah antar tertinggi... 1 Pinang 2 Johor 3 KL 4 Slangor... haha.. N.9 memang aman..

syazwani said...

saye sayang seremban jugak

NadNod said...

arip : haha, nak cakap tapi malas plak nak berdebat sebab menyakitkan hati at the end ;p thanks for the info though :)

wani : saya sayang seremban jugak :D

super eja said...

wek . macam nak suruh orang johor tu pegi mati . haha i <3 seremban too !

NadNod said...

haha, tak tahu macam mane. tapi memang menyakitkan hati betul die tu -.-

Ieeko. said...

Gambar comel. Haha :P

NadNod said...

sebab kepala besar kan? haha

[Dr Nu@r] said...

haha..kelakar..tak pasal je gaduh pasal negeri..rilek2 jee..sama2 malaysia..org cm tu buat x layan jee..x effect pun dia ckp pape..

NadNod said...

@[Dr Nu@r]

mane ade gaduh pasal negeri. i didnt respond anything and dah lama tak contact dia sebab malas nak layan ;)