May 23, 2010

City Park bersama Family ❤

ibu saya sudah selamat tiba di rumah pukul 2 pagi hari ini. sudah selamat beliau bershopping macam-macam di Kelantan. pergi atas urusan kerja tapi bawa balik macam-macam yang saya suke. saya dapat hadiah :') thanks Ama.

thanks for the kerepok lekor too.
sudah lama mengidam nak makan kerepok lekor akhirnya berjaya.
sedap lagi Ama goreng dari beli di kedai :')


penat saya memujuk ibu bapa saya pergi ke City Park, Seremban 2 petang tadi. kononnya saya nak ajak berjogging. tiba-tiba tukar fikiran. lagi baik saya melawat ikan-ikan kesayangan saya yang sudah gemuk montel yang kelaparan. kesian kesian :(






theres just too many people -.-
oh, weekend. forgot.






saya beli 4 bungkus roti kering. sungguh tiada kerja lain.




weekend lagi ramai pasangan berdating. saya lagi suke pergi pada weekdays. seronok tahu sebab tak ramai orang. hari ini terlampau padat. macam di shopping kompleks. terlampau ramai berlari dan terlampau ramai berbasikal/beroller-blade.




i enjoyed the view a lot.




saya tak pernah berpeluang main layang-layang. hmm -.-



on my way back........





..



...








..












..




i just love the view. i love skies. i love clouds. i love sunset.
i just love it :')

Subhanallah.





okay, muke saya nampak semakin pale nowadays.
dan sangat tidak bermaya. saya pun tak tahu kenape -.-









facebook semakin sunyi.

3 comments :

syazwani said...

love the views too =)

de Picasso said...

i love clouds, i love skies!! =]

NadNod said...

wani : yeaaaah, sangat indah :')

amir : hehe ;D u know i love them too ;)