May 21, 2010

Emosi bersenam ❤ Kebahagiaan.


saya memang dah jarang berhubung dengan rakan baik saya ini sejak beliau dah selamat berpindah ke JB pada penghujung tahun 2007. kali terakhir berjumpa adalah pada penghujung tahun 2008. tahun lepas sepatutnya saya yang ke JB untuk bermalam di rumah beliau tapi i cant make it. susah nak terlepas pergi ke JB. jauh sangat barangkali.





selepas Cik Salbiah selamat habis plkn, beliau direquest bekerja di syarikat pakciknya di JB. bertuah, banyak offer kerja dia dapat. mungkin disebabkan keluarga beliau memang ada banyak bisnes, maka beliau sangat bertuah dapat mengikuti pelancaran kosmetik Datuk Siti. is it Simply Siti? -.-' apa-apa pun. saya hanya cemburu kali pertama sahaja. saya ok lagilah tahu dia dapat jumpa Siti in person dan bergambar sangat rapat. fine Sal -.-




kali ini dia bergambar sekali lagi dengan Siti. kali ini dia jadi model untuk Siti sekejap. kali kedua. terus rasa nak join bekerja di syarikat pakciknya juga. dapat free kursus dan bersama Siti ;D

i miss you Sal. always :')




disebabkan sejak semalam ibu saya sudah berangkat pergi, tinggallah saya bersama akak dan ayah saya. kami bertiga asyik makan di luar. pemalas nak masak kalau ibu tiada di sisi.



muke ayah terkejut. 'mahal' makanan di sini -.-'







saya main order sahaja chicken chop yang berharga RM13.90.
lagi baik saya makan di mama chop papa grill.

**lain kali makan makanan di tepi jalan. perlu jimat duit*






sepanjang di sana, didengdangkan lagu klasik seperti zaman P.Ramlee dulu.
saya memang dah gemuk.










sebab saya bangun awal, saya sibuk kejutkan satu rumah suruh bangun pukul 6.30pagi. saya main ketuk semua pintu. buat huru-hara suruh bangun -.- mereka kata pukul 7 pagi perlu siap. tapi saya seorang sahaja berdiri di hadapan rumah pukul 7 pagi.

kami berjoging hari ini. seronok tahu.
saya excited macam nak pergi Genting Highlands.


**sebenarnya excited sebab nak sarapan nasi lemak sotong**





ayah saya mendahului semua.




beliau siap buat regangan badan.





saya tak buat regangan badan. terus sibuk tangkap gambar dan mula berlari. ada masalah baru, bila saya dah mula berlari, saya tak boleh nak stop. 








kami berjogging bermula pada pukul 7.41 pagi dan berakhir pada 8.22 pagi. kemudian terus saya kejar untuk dapatkan tempat duduk di kedai nasi lemak sotong. macam tak guna sahaja saya bersenam dan bakar 2000kalori kemudian makan lagi 3000kalori. serupa tak payah berlari :P







esok mahu berjogging lagi. tenang.

6 comments :

Ieda Zakaria said...

awwww! sedapnya nasi lemak tuhh!

NadNod said...

memang sedap pun :D nad rase nak makan lagi! :D

de Picasso said...

wow..cam xcaye lak g jog pg2..haha~ :P

NadNod said...

percayalah. saya budak baik ;p

full of love,keyna said...

die sgt comel,auww auww,nad,joging weh,bagus2,mak pergy mane?cian die,makan lua :P

NadNod said...

sape comel ni dear? :D mak nak ade keje dekat kuantan. hehe, lagi suke makan dekat luar. dapat air fresh orange ;p