May 05, 2010

Happy? ❤

da*n you notifications.
finally main delete tanpa check satu-satu email. malas -.-





i look through my inbox, my draft and even the last message i sent.
i found this. all my email to my exs are still there. HAHA! :'D




selamat berkenalan Encik Muhammad Amiruddin Bin Ibrahim :D





TAG from Anwar Noor Azam.






1. Adakah anda happy sekarang?
mungkin saya tengah happy sekarang. entah, tak tahu nak describe perasaan sendiri :D

2. Kenapa anda happy?
sebab saya dapat buat pilihan nak ke uitm atau ke matriks, laptop, mucic box dan segala benda yang saya sudah lama impikan :')

3. Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
by suprising me with wonderful gift infront of my house. take me to breakfast/lunch/dinner. karaoke. bears. music box. genting higlands. CITY PARK. BIGmac.MegaMac. shoes. games.

semua macam materialistik. scratch that. saya happy duduk seorang diri. boleh tak? haha


4. Pernahkah anda menerima tag.
Pernah.


5. Nyatakan warna yang anda suka?
Pink Purple :')


6. Berikan 9 orang yang anda mahu tag. sila beritahu kepada orang yang anda tag supaya dapat respon.


**disebabkan blog saya disable highlight mahupun right click,

sila ke blog ini atau ini untuk copy tag ini :)**




7. Nyatakan sesuatu tentang orang yang anda tag.nak tulis panjang berjela pun takpe asalkan anda happy.



Ahmad Munir Zahari

dikenali sejak form 3(2007) sebab sama tempat tuisyen matematik. zaman saya tak pakai tudung dulu dan muka tak sememeh. dia sangat benci 'Justin Bibir" tapi saya sangat suka Justin Bieber :D jenis movie yang kami suke same tapi sampai part genre lagu yang diminati terus dah lain but its okay. dia juga selalu main-main nak sepak saya -.-' but the most important thing, he makes me happy :D walau se-sentitif mane dia, saya tetap suka dan anggap itu comel :') sila gelar dia Mr. Mushroom ^^ he's my bestfriend and my... ❤ ;p

**perasan tak banyak smiley untuk statement di atas? :D**



Izzyan Nawwarah

dikenali sejak alam saya alam tomboy ketika sekolah rendah. ketika itu saya darjah 3. kami berdua selalu main barbie mase zaman tu. tapi dia tak ingat langsung saya wujud ketika itu -.-' masuk sekolah menengah King George V, nampak dia duduk seorang diri. terus tegur. since that kami bestfriend. dulu dia duduk rumah saya. sekarang dia dah busy-kan diri nak masuk matriks. she's the best listener dan fun to be with. macam benda yang dia likes and dislikes saya tahu. saya dan dia sangat berbeza dari segi personaliti dan hampir semua. perkara yang kami sama ialah dalam pemilihan lelaki kesukaan. woah :O she's my twin :)




Muhammad Hasif

dikenali sejak form 3. tak pernah perasan pun kewujudan dia di sekolah dulu sebab dia ni saya klasifikasi kan sebagai annoying suatu ketika dulu. dia suka buat lawak bodoh yang tak berape nak lawak setiap kali mood saya down. dia jenis yang mementingkan hati orang sebelum hati dia dan sangat mudah jatuh cinta :O perempuan sekarang tak boleh dipercayai sangat -.-' tak lama lagi dia akan pindah kembali ke Seremban dari Sarawak. he's my bestfriend too :) saya gelar dia sebagai penan sebab mata dia yang sepet sangat.




Asyraf Hakim

dikenali sejak sekolah rendah. saya kenal dia sebab dia seorang yang sangat suka melakar/melukis di sehelai kertas kosong. rasa macam itu kewajipan dia. memang saya kagum. bila dah habis sekolah menengah baru kami rapat. dia ini sangat sangat mudah terasa kadangkala tapi seorang pendengar yang baik. selalu juga kena marah dengan saya. saya marah-marah pun dia sanggup datang rumah pagi-pagi sebab nak bagi hadiah music box tu :') walauapepun die memang kawan yang terbaik :) im lucky to have you here.




Muhammad Hilmy

ini dia, orang yang banyak ajar saya tentang torrent/neobux dan macam-macam lagi. dia jenis takde perasaan saya rasa. tahu nak happy je. bagi dia lagi baik happy dari sedih(*memang betul pun). sebenarnya speechless nak berbicara pasal dia. owh yea, dia ni sangat bijak bab komputer and other stuff. minda dia memang terbuka luas. entah kenapa saya klasifikasikan dia sebagai takde perasaan. mungkin sebab dia suka tayang muka dia macam takde perasaan(??)



Raja Nur Sakinah(Keyna)

saya kenal dia di myspace. dia agak kenit tapi saya suka :'D kami mempunyai persamaan iaitu pipi yang chubby. walaupun dia ade banyak masalah in her life, die masih boleh cuba menceriakan hidup orang. sanggup call di ym sebab nak dengar masalah saya. kami berdua suka cj7 :) sanggup tayang cj7 ketika videocall. mine is more bigger tahu Keyna? ;D i love you :) anda seperti kawan baik saya juga although kita tak pernah keluar hang-out.



Fatin Ashifa

dikenali dari myspace juga. walaupun tak berapa rapat disana, tiba-tiba rapat juga akhirnya pada tahun ini kerana kisah hidupnya yang memang hampir sama dengan saya. kisah hidup tu termasuk kisah percintaan. saya sangat adore mata dia :) she looks exactly like her mom. bile bersama mereka dah macam adik beradik :) she's pretty too. nice to know you Shifa :)



Azahari Rahim

dulu saya kenal dia ni, saya terkejut tahu die sama sekolah dengan saya sebab tak pernah nampak langsung :O dia dulu agak chubby dan pendek je. sekarang dah kurus sejak habis plkn, dan ternyata saya paling pendek kalau nak dibandingkan dengan dia, Asip, Epy, Izyan dan Munir. dia suka cakap diri dia comel sejak dari dulu sampai sekarang. eh silap, sekarang dah tukar kepada Azahari/Ayie hensem. dia ini juga bijak dalam bab komputer/laptop :O



Amir Ibrahim
saya kenal dia melalui blog ini juga dan semakin tahu serba sikit sedikit tentang diri beliau di facebook. he reminds me a lot of someone who i used to know. lucky to get to know you :) saya rasa dia ni budak pandai sebab pernah dapat anugerah best student :O sekarang dia belajar di UPM. salah satu sebab saya cakap dia pandai juga sebab die lepasan matrikulasi ;)






8. Ini soalan cepumas. adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
SANGAT BERSYUKUR :') walaupun friends come and go saya tetap bahagia kerana dilimpahi rahmat yang lebih bermakna dalam kehidupan saya. Happy face here ^^





Terima kasih Encik Anwar Bin Noor Azam for tagging me :)
appreciate it a lot.

4 comments :

Epy said...

benci komen pasal aku HAHA

NadNod said...

haha, komen pasal ko aku main cincai dowh ;D

Fatin Ashifa Roslan said...

thanksyou dear :')
loveyouu

NadNod said...

with pleasure. love you toooo shifa :')