May 13, 2010

He Love ❤

saya terjaga dari tidur, dia masih di sebelah memegang tangan saya erat. kami meluangkan masa hampir setiap hari bersama. dia selalu mendakap mesra. pernah sekali kami keluar menaiki basikal bersama di sekitar taman. dia sentiasa ada untuk saya. tanpa saya sedari, dia sudahpun berada di sebelah saya. dengan tanpa rasa bersalah dia mencium saya.




sebenarnya semalam mimpi berjumpa dengan lelaki bunian. haha xD ternyata handsome. dalam mimpi tersebut puas saya cuba elak tak nak berkahwin dengan beliau. dia tetap muncul setiap hari di rumah. tetapi hanya saya yang nampak beliau.

eh eh, tak sangka saya jumpa lelaki handsome dalam mimpi ;D terjumpa bakal adik ipar sekali. adik ipar saya ni menyeramkan sedikit. muka dia hodoh sangat -.-'

nasib baik sempat terjaga sebelum terjalin lagi cinta terlarang. lupe pula nama kekasih bunian saya tu ;D nak sambung tidur balik. kot berjumpa lagi ^^

6 comments :

syazwani said...

nanti kirim salam dekat lelaki itu okeh =)

NadNod said...

mimpi indaaah. haha ;D cinta terlarang la wani, tak nak jumpe dah :)

MYRA Amira said...

selamat tidur :)

p/s : especially for you dinyanyikan MYMP. lyric dye mmg pergh laa~ cbe bace lyric dye... :)

NadNod said...

thank u myra :D

lagu tu best, dah bace dah lirik die.lovely sgt :') thanks for the info. hehe

full of love,keyna said...

seronoknye dpt mimpi lelaki kacak,huhu

NadNod said...

haha, itulah pasal. agaknya nad mesti tersenyum mase tidur ;)