May 10, 2010

Kiss Goodbye :') ❤



sebahagian sudah selamat sampai di matrikulasi Kuala Pilah.s
sudah selamat masuk bilik. sudah selamat mendaftar.
sudah selamat berjumpa kawan baru dengan roomate :)

selamat belajar dan selamat struggle kawan-kawan.
sunyi facebook tanpa korang semua. rasa nak update blog pun macam malas sebab tahu korang dah takde masa nak bace. takde masa nak tahu pasal aku. takde mase nak message aku.

lepasni takde la hp aku berbunyi tanda panggilan dari korang. sekali gayut sampai berjam-jam.







dulu sentiasa keluar bersama. selalu berkongsi kisah kehidupan. rahsia semua asal boleh nak bagitahu. baju pun lebih kurang sama dahulu. kasut jelah tak boleh nak berkongsi memandangkan kaki saya giantic :O

dia sudah seronok tiba di KMNS. sudah selamat rasmikan bilik. sudah unpack barangkali. sudah aku tidak tahu ke mana hala tuju aku. sudah aku terperap di rumah sebab tidak tahu nak keluar dengan sapa. nak borak dan bergosip pun rasa macam tak bersempat je.

dia bakal busy :O saya bakal rasa kehilangan. haha -.-



Acap, thanks for the music box :) the brownies. the late phone call.
jangan risau, kite tetap bestfriend(beshtie).
semoga kau dapat menggapai cita-cita kau tu.

i still want my brownies though ;p







**muke hodoh aku. haha, itu muka orang dah lama tak keluar rumah**

lepasni kawan-kawan, kalau korang balik seremban,
sila bawa aku keluar pegi makan cendol ;D
kite pegi aumm auumm(Sunway) main archery pun cool jugak.







Chan, semalam dia busy ym dengan aku tentang kesedihan dia nak masuk matriks :O risau sangat baldi kena curi ya Chan? :') finally kau dah sampai pun sana. jangan keje nak menangis. aku dah siap message ko dah tadi. jangan rindu aku :')




ini dia, kawan melatah. kawan mencucuk :)
selamat belajar akaun. rajin-rajin call aku. aku tahu kau terase sebab setiap kali kau ajak aku keluar aku selalu menolak ;'D salah timing la kawan. aku sekarang dah free kau takde plak.

jaga diri di sana, Shaza :)





goodluck di sana, Yana :)







rasa seperti tiada kawan untuk berborak. facebook rasa sepi :O ym pun.
harap korang janganlah gedik tak nak reply message aku :')
semua dah ade haluan masing-masing.

selamat maju jaya, twin/beshtie/kawan :)




video
thanks for making this video, Acap :)
it was great :') terharu sangat.

4 comments :

Ieeko. said...

Comel and sweet :)

NadNod said...

hehe :D

full of love,keyna said...

sedyhla nad ;'( sume da pergi,nad sunyi sekarang,msti nad boring kan?em em,keyna lak emo ;p

NadNod said...

memang sedih pun :'( takde sape nak keluar dah. keyna ade mr k :)