May 02, 2010

Smiles.❤




pelik, kenape saya suke sarapan di mcdonald? /:)
saya suka air milo di sana. best ^^










sepupu saya minat mereka dan melukis.
dinding penuh dengan lukisan yang cantik. gambar haiwan, orang dan terbaru gambar bola sepak adidas. cool la dik, baru darjah 6 dah pandai ingat orang rumah jangan merokok :)

pernah je lawan siapa lukis paling lawa.
umur 10 tahun vs. umur 18 tahun ;D






parents saya memulakan perniagaan kedai dobi
ketika saya berumur 11 tahun iaitu pada tahun 2003.


setiap malam, mereka akan ke kedai untuk mengira hasil semua. ini dah masuk bab account :O dan dan, sebentar tadi saja mencuba nak jadi accountant. ceh ;p tapi, sebab otak dah tepu kerana asyik duduk rumah dan makan burger sambil tengok movie dengan air coke di tangan dan keje tidur sampai tengah hari adalah salah satu sebab jadi macam kekok nak mengira -.-'








baju putih, titu namenya. dan dia adalah warga bangladesh.
baju kelabu, ayah saya. dan dia bukan tengah marah ;p











balik dari kedai saya seronok dapat zinger burger.

di kaunter KFC ada sign menyatakan
"sila tegur jika saya tak senyum"

maka saya menyebut ayat itu dengan kuat di hadapan manager KFC yang sedang mengambil order saya dan akak saya. ini adalah perlakuan sempoi yang memalukan. orang yang beratur di belakang memandang, pekerja di KFC memandang. dan manager KFC tergamam lalu senyum terpaksa kerana dia tengah masam ketika itu ;D

lain kali jangan letak sign macam tu :P

2 comments :

super eja said...

same la kite! suke jugak milo kat mcd!

NadNod said...

taw x pe! sedap sangat ^^, rasa nak sarapan kat sane jea esk. haha