June 25, 2010

Berangkat pergi ❤

kalau anda tanya cuti saya cukup ke tidak untuk sepanjang hampir 6 bulan++, sejujurnya tidak. walaupun ramai dah bagi komen tentang ketembamam setiap kali saya pergi ke mana, saya tetap suka duduk rumah, makan dan makan. kemudian saya merungut cakap peha saya besar. tak muat masuk seluar jeans. tudung ketat la. pipi terbojol keluar la -.- haih...

okay, saya pergi Uitm Alor Gajah sahaja tapi saya bawa stok makanan sampai satu beg. haha, macam dijamin kebulur je kan dekat sana? tak tak, saya tipu. sebenarnya ni stok dekat rumah. nanti bila balik hujung minggu, saya kaut sikit-sikit bawa balik Uitm. mengada lebih saya ini.

tadi shopping kasut lagi dan segala stok makanan. err. tolong jangan tanya berapa banyak kasut saya bawa. nanti korang cakap saya ni gila. HAHA.

saya tak pernah duduk asrama. kebanyakan barang yang saya bawa semua cadangan dua orang kakak saya. siap ajar saya lipat baju. ehem, saya memang tak pandai lipat baju. hehe. untung jadi anak bongsu. tiba tiba -.- okay, nasihat saya banyak terima hari ini. kalau saya main-main dekat sana, laptop kesayangan saya ni kena rampas. grr.

saya bawa 6 beg. memang macam nak pindah satu bilik masuk uitm kan? penuh dengan bantal sebenarnya -.- okay, dah malam. esok doa jela saya bangun awal. wakakaka, selama ni pukul 6.45 bangun lepastu sambung tidur balik. bertuah punya budak. bertuah sangat.


ESOK TAK BOLEH PILIH KATIL BAWAH ATAU ATAS. sebab setiap katil dah ada nombor. kita kena ikut nombor. tolonglah jangan ada sesiapa mencuri katil saya. please please. saya benci kena bawa 2 bantal. saya nak bawa 5 bantal sebenarnya sebab saya suka tidur dikelilingi bantal. rasa protected. heh. fine. 2 je. minggu depan saya bawak lagi. HAHA. bye.



p/s : sape kawan aku, dia mesti ingat nak message aku cakap goodluck esok. night :)

4 comments :

Arip said...

waaaaa... kongsi cikit kropok tu..

de Picasso said...

good luck awk! all the best! enjoy ur new life at uitm! =]

NadNod said...

@Arip:PPPPPPPPP

NadNod said...

@de Picasso

:))))))) thanks picasso ;)