June 04, 2010

Hatred ❤





Mungkin aku patut membenci dia
Kerna mencintaimu
Jujur kukatakan aku tak rela
Dia curi hatimu

Kerna ku lebih dulu jadi kekasihmu
Dengan sungguh mencintaimu
Ku tak ingin dia menggantikan aku
Kerna ku tahu ku lebih baik dari dirinya

Aku ingin dia yang pergi jauh
Pergi jauh darimu

Kerna ku lebih dulu jadi kekasihmu
Dengan sungguh mencintaimu
Ku tak ingin dirinya menggantikan aku
Aku tahu ku lebih baik dari dirinya

Mungkin aku patut membenci dia
Kerna mencintaimu
Aku ingin dia yang pergi jauh
Pergi jauh darimu

Kerna ku lebih dulu jadi kekasihmu
Dengan sungguh mencintaimu
Ku tak ingin dirinya menggantikan aku
Kerna ku tahu ku lebih baik dari dirinya

Mungkin aku patut membenci dia



tiba-tiba terminat maksud lagu yang cuba disampaikan :)




Everybody's laughing in my mind
Rumors spreading 'bout this other guy
Do you do what you did when you
Did with me
Does he love you the way I can
Did you forget all the plans
That you made with me
'cause baby I didn't

That should be me
Holdin' your hand
That should be me
Makin' you laugh
That should be me
This is so sad
That should be me
That should be me
That should be me
Feelin' your kiss
That should be me
Buyin' you gifts
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that
That should be me

That should be me
Yeah,
You said you needed a little time
For my mistakes
It's funny how you use that time
To have me replaced
But did you think that I wouldn't see you out at the movies
What you doin' to me
You're takin' him where we used to go
Now if you're tryin' to break my heart
It's working 'cause you know that
.......




lagu "aku patut membenci dia" lebih kurang sama seperti lagu "that should be me". mereka cuba menyampaikan maksud yang lebih kurang sama.






ini bukan perihal tentang kondisi saya sekarang.
jika tentang kondisi dulu, barangkali memang berkenaaan saya :P






5 reasons why i can be a bad friend :
  • mudah terasa dengan pertuturan orang sekeliling. terlebih sensitif dengan itu. sensitif jika orang memanggil saya lambat.
  • tak pandai memberi respon seperti apabila kawan sakit saya macam buat tidak kisah sebab tak tahu nak buat apa.
  • bak kata orang "you hear me but you are not listening". macam itulah saya. saya memang dengar tapi ibarat masuk telinga kiri keluar telinga kanan. or is it masuk telinga kanan keluar telinga kiri?
  • saya suka buat hal sendiri. paling malas nak join any study group sebab saya tahu saya akan ajak kawan saya berbual :P sebab suka buat hal sendiri la merenggangkan persahabatan sedia ada.
  • kekurangan duit. bukan saya kedekut. memang saya jarang berduit. susah nak tengok saya belanja orang :O sebab kekurangan duit saya agak susah nak memberi hadiah mahal-mahal untuk birthday rakan-rakan saya.
  • extra point, saya suka minta orang belanja saya. hehe :D



5 reasons why i can be a bad girlfriend :
  • tahap cemburu yang melampau.
  • tahap pemikiran negatif yang mungkin melampau.
  • suka bagi hadiah merepek seperti benda yang dibuat sendiri.
  • paling susah nak keluar date berdua :P wajib ada Izzyan Nawwarah.
  • dan dan, herm. terkelu sebentar. oh, saya juga terlebih jujur. kejujuran membinasakan. itu kata Hasif. sekarang saya akui kebenaran itu ;)


*

p/s : bila dah senaraikan macam-macam. saya akui saya annoying tapi anda tidak layak melabelkan saya sebegitu(sila minta maaf). sekian~

8 comments :

super eja said...

nad , hadiah seperti benda yg dibuat sendiri tu sgt sweet ! you should be the sweetest girlfriend seriously :)

AthirahSkinny said...

Hehehe lepas ni belajar dating WITHOUT Izzyan ok :P
Oh and nad, I rasa benda yg dibuat sendiri lagi sentimental :'D

NadNod said...

eja : sweetest? selalunya nad kene label annoying before break-up. haha

athirah : err, tak biasa keluar tanpa izyan. tak tahu kenapa. haha ;D sentimental memang tapi kadang-kadang takut org yg menerima rimas. so kebanyakan nad simpan sendiri :)

Arip said...

muahaha..

Jujur pling pnting dlm hubungan la..
^o^

NadNod said...

@Arip

tak penting pun la. kadang2 kita kene menipu kalau nak kekalkan hubungan tu. i guess. haha

[Dr Nu@r] said...

haha..why don't you write 10 reasons why i can be a good girlfriend ;)

10 reasons why i can be a good friend ;)

much better to talk about the positive things..hee

[Dr Nu@r] said...

haha..why don't you write 10 reasons why i can be a good girlfriend ;)

10 reasons why i can be a good friend ;)

much better to talk about the positive things..hee

NadNod said...

@[Dr Nu@r]

you know i love to talk about negative instead of positive. tak pandai bercakap tentang kepositifan :)