June 12, 2010

Yuran Semester 1. Wayang : Killers ❤

pada 9 Jun 2010, satu sampul surat bewarna chocolate tiba di hadapan rumah tanpa saya sedari. posmen sangat bijak dengan mencampaknya sampul surat tebal itu di atas lantai :O tapi saya tak sedar langsung tentang kehadiran sampul surat ini. tahu-tahu saja saya dikhabarkan mendapat cek. rasa macam agak keliru. macam pelik. tapi gembira. rasa seronok juga. sudah, tak geti gambarkan -.-






fuhh, ini salinan cek. salinan asal sudah diserahkan pada pihak bank. saya sangat bijak sebab pergi cashout di CIMB. dengan lurusnya. dicaj RM2 lagi -.- boleh sahaja cashout di Bank Islam secara percuma barangkali. tapi saya tidak tahu.

sebenarnya saya tidak ada penjelasan yang jelas bagaimana saya boleh mendapat cek ini.


pada 10 Jun 2010, saya pagi-pagi pergi ke Bank Islam untuk membuka akaun dan membayar bil yuran pengajian. dengan baik hati menggunakan duit yang diterima hasil dari cashout. agak takut pegang duit seribu lebih dalam poket. last-last ayah pegangkan :P





saya tak pernah pegang duit sebanyak ini. jadi teruja lagi.
sekarang nilai wang di akaun bank hanya RM962 :'(

buka akaun di-caj RM20 pula.






hari ini pula tugas men-settle-kan medical check-up.
berat saya 54kg dan ketinggian menjadi 163cm secara tiba-tiba :'D






sangat rasa janggal. ini kali kedua buat x-ray.
sungguh tak tahu buat x-ray kena berdiri rupanya :D





kena caj RM55 -.- they even write my name wrong. grr




-.-''





malam ini pula semangat tengok wayang. disebabkan saya memakai baju kuning saya dikategorikan sebagai penyokong south africa.







muka berkerut tengok badan Ashton Kutcher :p










bye :)

4 comments :

nizamsani said...

wow, kaya.

Amirah Naadhirah said...

@nizamsani kaya la sangat kan :)

khairie said...

wah.. duit tu UiTM bagi ke??

Amirah Naadhirah said...

@khairie haha :D tak, ptptn bagi :) macam wang pendahuluan. nanti kalau aku apply ptptn setiap sem dia tolak rm500 sebagai ganti cek yang die bagi tu ;)