June 16, 2010

Times Square ❤


ini adalah namanya kali pertama naik bas untuk pertama kali untuk percubaan pertama mencuba pergi ke tempat jauh menaiki bas bagi saya. selama ini tak habis-habis pilih KTM. tak habis-habis suruh Izyan(twin) yang drive saya ke sana ke sini. kali ini konon sahaja nekad nak cuba jugak naik bas pergi KL.

kali ini saya hanya bersama dengan akak saya, Alak dan sepupu saya, Nurul :)



saya conquer duduk seat belakang dan 'bertuah' lah sangat dapat duduk dengan seorang lelaki cina yang sangat friendly dan berbudi bahasa :P







saya takut nak keluar duit lebih-lebih di mesin ATM.
takut duit berkurang. takut tiba-tiba tak dapat beli ipod.









saya suka jenama ini.




saya beli dia sebab dia comel dan murah :P



saya beli dia sebab dia comel, murah dan adalah salah satu barang idaman yang saya impikan selama ini. HAHA





Done.




---

i didnt managed to cash out my money at the ATM machine. sayang duit. terus tak jadi beli ipod touch kamu tahu? semangat survey tapi akhirnya cancel segala impian nak memilikinya :)


p/s : kawan-kawan akak saya cakap muka saya macam orang india. HAHA

4 comments :

Arip said...

haha.. board tu memang comel...

amadnafee said...

wah new experience...caiyok2.

NadNod said...

@Arip

kan kan? suka sangat benda tu. nanti nak pegi ts lagi beli benda2 comel ;p

NadNod said...

@amadnafee

yeah :D its a good thing belajar naik bas ;p