June 23, 2010

#Preparation❤




mereka sudah besar. sudah berbulu. sudah menggigit. taik bolat-booolat. dan pandai main kejar-kejar dalam rumah. sudah tak menyusu. pandai makan carrot dan dedak :'D anak dah besar. lepasni lega hati nak pergi masuk U.

Photobucket
saya pemalas sangat nak pack barang. sangat malas nak pergi selongkar barang yang nak dibawa. baru teringat tiada cermin. tak dapat bayangkan pakai tudung tanpa cermin -.-



terima kasih Apa(dad) untuk laptop ini :')



terima kasih Ama(mom) dan Apa(dad) for this tissue box :'D



terima kasih beshtie, Acap, for this music box.
dah lama teringin benda ini :)




Terima kasih Apa dan Ama sebab sudi belikan beg ini 2 tahun lepas.
bagus tak alasan saya? :

"nak beli beg ni sebab murah. nanti nak masuk U senang"

sampai sekarang statement ni jadi bahan makcik-makcik dan keluarga saya. kalau saya tak dapat masuk U memang buat malu sahaja prepare barang awal -awal :'p




Terima kasih Ama sebab sudi belanja Iyah lagi satu spek :'D




terima kasih diri sendiri sebab beli frame lepastu tak tahu nak letak gambar siapa.
gila kesian aku ni -.-





Terima kasih Alak(sis) sebab menghadiahkan/memberikan kamus elektronik ini. pada awalnya dia dah cadangkan saya membeli ipod touch sahaja. lagi senang dan banyak function. tapi saya sayang duit dalam bank saya :"D




akhir sekali, terima kasih Apa sebab belanja Iyah beli handbag dan purse baru hari ini.


Photobucket


Terima kasih untuk ini juga.



Photobucket

Terima kasih sebab selalu buat air untuk Iyah sepanjang Iyah duduk rumah ni. ini baru pertama kali duduk jauh(jauh la sangat) dan lama. lepasni kalau Iyah balik setiap minggu, jangan marah. rindu nak makan ayam masak merah(lada) dengan air nescafe mase petang-petang. and certainly rindu rabbit saya.

Photobucket

saya tak nak potong rambut. tak nak. tak nak -.-
biar jelah panjang ;'(

kali ini kena paksa potong -.-

5 comments :

Arip said...

Waaaa.. Nad da ready... Chayok2... :D

de Picasso said...

1. comel je rumah rabbit..handmade ke?hehe~
2. jgn malas2 kemas baju!
3. comel r gambar pkai spek..hehe~

=]

NadNod said...

@Arip
tak berapa ready lagi :D banyak tak siap pack

NadNod said...

@de Picasso

aah, handmade sebab dia masih kecil lagi :D takut letak kat luar. nak juggak maaaalas ;p tak comel gambar tu :)

de Picasso said...

malas! :p