July 30, 2010

INduction Fakulti❤

29th July 2010(Thursday).



finally our perfomance for sketch is over. thanks a lot to Eirol and kak Umie yang banyak bersusah payah train kami untuk praktis berlakon sampai darah gemuruh naik pentas pun boleh hilang secara tiba-tiba.

Photobucket

sebaik sahaja habis kelas BEL dan sebaik sahaja selepas membuat persembahan sekali lagi di hapadan Puan M, kami terus head to KFC di bandar Alor Gajah dengan menaiki bas :P rancang punya rancang akhirnya hanya 5 orang sahaja pergi. 3 perempuan dan 2 orang lelaki.


Abe(Fadhil) memang nampak sebijik macam Munir :P


thanks Aieen sebab bagi saya menghabiskan makanan beliau. haha :D
i might be skinny tapi perut besar.

anyway, dekat sini orang cakap saya kurus tapi kawan dekat
Seremban cakap saya gemuk. ciss, mana nak percaya ni.


Photobucket

naik tambang bas RM1.20. naik teksi 4 orang RM2 seorang. saya rush balik sebab perlu daftarkan diri untuk spelling Bee.

for sure saya kalah masa first round. i cant spell it right -.-
cissss. T-A-R-I-F-F. thats the word.

Photobucket


pukul 8 malam pula, terus ke DK 2 untuk induction fakulti perakaunan.
saya excited jugak masa nak pergi induction ni :P





Photobucket


kami wajib bawa kain batik bersama.





Photobucket

itulah hasilnya. wajib pakai sepanjang induction dijalankan. disebabkan mereka tak berjaya mengutip tandatangan YDP dan NYDP maka terpaksalah menyanyi lagu katak. kahkah, sangat lawak. kena buat gaya sekali -.-''

1. Sporting
2. Sporting
3. Sporting
4. Kerjasama
5. Disiplin

ini dia syarat wajib kami follow. maka aku sangat sporting nyanyi lagu Billionaire kuat-kuat dan main tepuk-tepuk lagu Pak Mat jual kopi-pi-pi.


yeah, aku tak pandai pakai kain batik siot. grrr



p/s : berjaya borong 3 helai selendang. haha

0 comments :