July 11, 2010

Basic ❤

9 Julai yang lepas bersamaan dengan hari Rabu(silap silap, jumaat :P) ialah hari gembira sedunia bagi saya. haha :D seronok sebab tak sabar nak balik rumah. memang homesick sedikit kalau tak balik setiap minggu. berita malangnya ialah minggu depan saya tak boleh balik atas sebab-sebab tertentu. habislah 2minggu dekat sana :'(

Sukacita dimaklumkan permohonan pembiayaan pendidikan PTPTN **** telah diluluskan. Sila layari laman web..............



the best part is masa hari sabtu saya keluar tanpa permission parents saya. boleh seronok pula shopping barang keperluan dengan Izyan. kahkah xD hari Ahad(today) pun. boleh seronok pergi ke sana sini. macam dah tawaf satu Seremban. tak lepas masuk Pacific je. pusat beli belah yang lain semua dah jejak cari kasut, beg dan baju serta tudung baru -.-''


dan saya percaya saya boleh addicted dengan shopping kadangkala. nasib baik tak beli wall sticker tadi :P nasib baik tak beli baju dekat f.o.s -.- nasib baik tak beli seluar baru. nasib baik tak habiskan duit untuk handbag. dan untuk kasut. nasib baik la kiranya. saya beli barang keperluan je. kahkah xD boros gila.




rasa bersyukur sedikit sebab pernah belajar account dan addmat. even addmat saya selalu gagal kan dulu, sangat berguna la ilmu yang sudah sedia ada ketika di sana :)

sebab diajar secara sekali pintas dan laju, ada segelintir teman sekuliah yang tak pernah belajar addmat agak terpinga-pinga. terus aku dijadikan cikgu mereka sebentar. err, agaknya 'aku' ni geti ajar orang ke tak ea? tak sangka ni aku terjumpa addmat lagi.

0 comments :