July 22, 2010

Disturbed ❤


baru sedar ada masalah. masalah nak luahkan apa yang terbuku. bila simpan-simpan, sampai suatu masa terluak juga apa yang disimpan tu sampai tak dapat tahan dari merembes keluar. terus buat-buat sabun termasuk mata lah. mengantuklah. menyanyi-nyanyi then lari pergi tandas konon tengah sakit perut tak tahan nak kencing. tak pun bila orang nampak, cakap tengah sakit perut.




baru aku sedar aku suka menyorok kalau bab-bab camni.

macam kes 3 hari lepas, bila aku sabar-sabar sekali termarah terus terketar satu badan. bibir menggelatar. mata berair. memang macam kena serang ape ntah sampai aku hangen satu badan sampai semua orang takut nak tegur dah.

make it short sebab 'saya' penat. tadi buat diskusi sketsa lagi. aku sedar-sedar je ramai dah bantai balik bilik. aku sorang dengan beberapa orang sahaja dekat tempat diskusi. tak ke aku hangin kena tinggal -.- aku pun penat jugak wei. haih. aku dan ketua editor sahaja terkocoh-kocoh kejar menaip sampai habis skrip dialog sketsa tadi.






mungkin sebab banyak sangat assignment. banyak sangat ini banyak sangat tu sampai bila orang desak-desak buat benda aku tak suka, aku jadi bengang lepastu rasa down balik.

baru sedar sekarang yang bila aku menangis ke ape ke aku takde sesiapa nak turn to. rasa macam alone. ish ish, sangat kesian hidup aku kan. serius. haha. jom gelak :'D tidur. jangan cari aku lagidah semua semua yang tak balas message aku :')