July 03, 2010

New wabbits. Schedule ❤



ini keadaan 'wabbits' saya sebelum saya bertolak ke Uitm(26/6).



Photobucket



saya balik sahaja, wabbits saya dah gemuk, berat, fluffy, montel, gedempul dan segala jenis perkataan comel :D




Bobond dah Swift memiliki mata seperti ayahnya.



dan sangat comel apabila dipegang seperti ini.



arbit sangat nakal dan tak suka dipegang. dengan kata lain dia akan jadi agresif kalau ada orang cuba pangku dia seperti ini.





bunny(benny) sangat comel dan paling kecil jika dibandingkan dengan adik beradiknya yang lain.



bulu paling tebal sekali ialah BB(Bieber).



sangat tebal kan? BB adalah wabbit paling manja antara semua :)


yeah, sangkar buatan sendiri untuk sementara waktu. dorang suka pop-poo sekarang. saya balik hujung minggu ditugaskan untuk mengemas sangkar wabbit :)
Photobucket





ada wabbits baru di rumah. sangat muda. sangat mentah. sangat merah.
welcome wabbits dearie :)

kesian, 3 ekor wabbits baru saya mati akibat dipijak oleh ayah mereka sendiri >;'(


Photobucket


ini adalah papan kenyataan fakulti perakaunan. semalam saya busy update jadual baru untuk minggu depan. minggu depan kelas bermula. semua di sini sibuk menyalin menggunakan handphone dan ada yang sibuk menggunakan kertas dan pen.

saya ditempatkan di sebuah kelas dimana ada 10 orang lelaki dan 20 orang perempuan termasuk diri saya. saya terkejut tengok list ni sebab tiada orang yang saya kenali dalam list ni.


saya guna 2 taktik. pertama, saya salin jadual ni menggunakan pen dan kertas. kedua saya snap picture menggunakan camera handphone yang hanya 2 megapixel. kesian kan?

tapi tak mengapa, dua taktik ini membuatkan saya berjaya menghasilkan sebuah jadual baru di rumah.







Tadaaaaaaaaaaaa!!

saya penat cuba baca apa saya salin dan apa saya snap di handphone. berjaya juga buat jadual sendiri. serius hidup di Universiti kena pandai berdikari sendiri. saya anak bongsu yang biasa dimanjakan. harap maklumlah kalau saya sangat lost di sana dan tiada kawan sangat :)

sekarang saya proses ingin belajar berdiri di atas kaki sendiri. saya kena belanja berjimat juga. kang tak berduit pula saya di sana -.-''

saya nak shopping sebelum balik UiTM esok!! :"D

3 comments :

colela said...

ya allah...comelnya rabbit! geram! HAHA. ;p

NadNod said...

@colela

comel kan? :D rasa nak gomol setiap masa :)

[Dr Nu@r] said...

bestnye ada rabbit!!uh, rindu2..