July 24, 2010

Scared Me ❤



there's one boy i met recently. well, he is kinda nice to me. but we starting to get closer and closer. and he start asking me out for breakfast, lunch and dinner. he even tries to call and texting me everyday. well, that's kinda sweet too. but i started to feel irritated when there was once he took my handphone. unawareness of that. he's good. by telling me lies.

i know a few of classmates knows about this and some of his friends knew about this too. baru tahu lelaki sebenarnya tak pandai simpan rahsia. habis semua tahu -.-

hish, asal tiba-tiba speaking ni. -.-''

saya sangat marah orang buka folder khas di handphone saya yang dinamakan 'PRIVATE'. terutama sekali kalau saya tak beri keizinan, memang saya marah la kan. dekat folder itu ada gambar saya tak bertudung ya. kalau dah nama private memang orang patut faham-faham sendiri lah kan benda itu confidential. agak-agak gambar apa dalam folder tu?

secara suka hatinya juga dia menghantar menggunakan mms gambar tersebut ke handphone beliau. bukan 1. tapi 3! i was freakingly mad -.-'' tapi saya tak tunjuk. right after that, i took my phone and walk away. since before this, i love sitting by myself in the library, he always try to accompany me there. hish, i forgot to mention. kredit saya tinggal RM3 sahaja sebab mms tu. sepatutnya ada RM8 okay. grr

right now i try my best to ignore him. tapi kadang-kadang rasa simpati jugalah kan. itulah baru-baru ini saya temankan juga dia lunch and dinner. but bukan berdua. dengan kawan-kawan dia juga dan kawan perempuan yang lain.

and i got this eerie feeling that perhaps he's falling for me. adeh -.-''

saya dah malas dah nak layan dengan orang sebegini. i mean seperti gaya obses pula kadang-kadang. kalau dulu masa sekolah menengah... siapa yang sekolah dengan saya dahulu, tahulah kisah dahulu yang lebih kurang sama macam kisah ini.

saya tak boleh betul orang suka sangat telefon saya selalu. tak tahu kenapa. kalau ada boyfriend pula, saya nak dia call saya selalu, message saya selalu sampai dia rasa annoyed dengan saya. sebab tu sampai sekarang saya takde boyfriend. haha :P susah. saya suka suprised, saya suka attention dan saya sangat pandai berfikiran negatif dan mencari gaduh. not to mention saya jenis jealousy. pfft

saya tak pasti lagi macam mana nak handle masalah sebegini. susah betul nak reject seseorang and agak susah nak tolak secara baik biar tiada sesiapa terluka ke apa. serius ni rasa annoyed bila this guy keep calling me. tapi berterima kasih jugalah kepada dia sebab selalu call saya pukul 6 pagi++ semata-mata nak suruh saya sembahyang subuh. tapi saya tak pernah angkat call dia selalunya. dan setakat ini 10 message dia hantar, belum jamin 1 pun saya balas.

terpaksa guna taktik kejam ni. but terima kasih jugaklah kepada dia sebab ganti kredit saya yang dia habiskan dan belanja saya lunch dan dinner. sampai air kegemaran saya pun dia tahu, apa yang saya suka makan pun :O





thanks mom and dad for this cute key-chains :'D

**berebut dengan akak ni sebab nak dua :P**

2 comments :

[Dr Nu@r] said...

ada org minat..sound good ;)

NadNod said...

@[Dr Nu@r] tapi kalau tak suka balik susah gak -.-''