July 10, 2010

Truth ❤

saya suka cari gaduh sebab saya nak tarik perhatian orang yang saya cari gaduh tu. tapi itu bergantung. kadang-kadang saya gaduh sebab saya memang ada masalah dengan dia. macam budak-budak nak touching-touching ni. 'aku' dah malas nak bertekak dan emo sana sini sebab benda kecil. sebab tu aku malas nak ambil peduli apa aku rasa sangat nowadays.

hari ini seronok merayau dengan Izyan dan ehem ehem(kawan-kawan lain la). bershopping tudung. bershopping bendalah merepek. bershopping sini. betul aku cakap. kalau kau sedih, join aku shopping. jamin kau rasa teruja.

memang aku demam. bingit-bingit kepala nak tahan cuaca panas di luar dan suasana sejuk dalam Jusco. kahkah :P aku suka TAYLOR LAUTNER(betul ke tak aku eja ni?). sejak dari New Moon aku dah jatuh cinta dengan badan dia. dengan rupa dia. memang cerita Eclipse sangat best. paling best saat Edward lamar Bella. terus satu pawagam nak tepuk tangan bila Bella cakap YES kan :))

daaaaan paling comel bila Taylor(JACOB) cakap dekat Edward


face it, im more hotter than you


hanya ayat itu je dah berjaya buat demam aku rasa berkurang. memang entah macam mana niat terus nak beli nak beli tu. pembaziran betul. nasib baik Izzyan(twin) tak bawa aku merayau di KL. kalau tak kan kan -.-

eh kejap, ini patut jadi entry emo. tiba-tiba cerita pasal Taylor. kahkah :D

okay, maaf kepada semua yang saya marah, saya ignore, saya tengking, saya herdik, saya perli, saya emo ke apa ke. macam banyak buat masalah dalam minggu ni. dah semua emo dengan aku. terus hati aku tak tenang dah ni -.- herm


6 comments :

syerah z said...

bhahahahaha!
kelakar gila part "i am hotter than you"
syera tengok kat wayang sini, semua orang gelak je. memang LOL habis ah. hahahaha

ISMAWATIE said...

hai. nice blog and love to read.

act, saya nak tanye few questions about ur blo and hope u dont mind

1. mcm mane nak buat 3 column blog ye ?

2. entry awak ade diselitkan dengan bunga2, love2, mcm2 lagi as a border. macam mana awak buat tu ? dr mane dapat ? kalau dari website, boleh saya tau dr website mana ?

3. macam mana buat part bawah skali setiap entry. yang "anda mungkin juga meminati" and it show some previous entry


hope awak tak kisah nak jawab soalan2 ni. saya berminat nak buat macam awak. is it okay ?
malu bertanya sesat jalan kan. hihi =)
4. macam mana awak buat link fb, twitter tu.

5. macam mana awak boleh hide kan shout box awak ?

super eja said...

i like taylor lautner too !!!!!!!!!!!!!!

NadNod said...

@syerah z haha, but memang betul pun. sangat sangat suka eclipse. the best!! :PP

NadNod said...

@super eja <3 <3 comelnya dia. badan hot tuuuuu :DDD

NadNod said...

@ISMAWATIE thank you :) it took awhile to do all of this.

1. pergi di dashboard, click design. dekat situ tekan layout. and choose berape column kita nak and dimana column tu patut berada.

2. itu agak private :DDD website mane sy rahsiakan :PP cube cari dimana-mana website yg ade paparkan cute icon or whatsoever. salin html dia dan paste.

3. kalau yg tu, cube pergi tgk dekat bottom entry saya dan cuba click 'link within'.

4. awak tgk sidebar belah kiri anda dan carik tips and trick from other sites. dekat situ awk click memasang cute icon di blogspot. ada tutorial utk pasang icon= link kepada fb, twitter and etc.

5. yg tu pun awak boleh tengok di tips and tricks from other sites. "tutorial how to hide autohide shoutbox"

its okay :)