August 19, 2010

Fasting ❤

menu berbuka hari ini ialah Char Kuew Tiow(tak tahu mengeja). sangat instant punya masak. tak sampai 10 minit dah siap. tukang masak, masak untuk setiap orang. bukan sekali 'harung' masak banyak-banyak. nyum :)




pizza nampak menyelerakan :)


di sini ada beberapa gerai yang jual kek dan macam-macam jenis tart.


tart blueberry cheese dan kek batik :D



Apple Pie with milk :D
and lastly....




...










...













....












...






part paling best, Bazaar di sini ada stall BIG APPLE.




nak jimat duit, kita bila yang ini pun dah cukup.
ini menjadi rebutan ramai, maka saya ingin mencuba :D





Photobucket

saya akan bangun sahur approximately pukul 4.30 pagi setiap hari jika di Kolej. tapi kalau di rumah, belum tentu pukul 5.15 pagi saya dah bangun. haha


mentega kacang with chocolate dimakan dengan roti gardenia. tapi roti dah expired hari ini. tak tahulah nak bersahur apa esok pagi.




dan tidak lupa juga, instant porridge yang boleh dimakan dimasak dalam masa 3 minit :)
Photobucket



biar orang cakap saya dah gemuk, pipi dah chubby, pakaian dah selekeh, muka dah banyak jerawat, kulit dah gelap. asalkan saya bahagia.

biar juga orang cakap saya beli juadah berbuka macam ikut nafsu. saya kenal perut saya. kalau tak isi sebaiknya, pukul 12 malam mulalah nak sakit perut sebab lapar. haiya. susah.


okay, bye. nak layan tekanan emosi kejap.

0 comments :