August 09, 2010

MC MP ❤

Getting chubbier each day :) pada 8 Ogos 2010, Ahad, finally saya berjaya belajar naik bas pergi ke bandar Melaka semata-mata ingin experience sendiri naik bas xD tapi berteman. bukan berseorangan la. ramai kawan disini yang asal di Melaka jadi ramai balik rumah. aku sahaja tak dapat balik memandangkan sabtu lepas perlu menyettlekan PTPTN. jadi haruslah memanfaatkan masa yang ada :P terus jadi aktiviti tak berfaedah.




tak pernah aku jumpa bekas popcorn sekecil ni ya. ini Large Combo -.-''







dari Mahkota Parade ke Dataran Pahlawan. last-last beli satu baju sahaja. berjaya juga aku kawal sikap boros aku :D






The E.N.D

Photobucket



im just not ready for it. but susah betul nak explain bagi orang faham. rumours pun sudah spreading macam cendawan. memang terbaiklah kan. sangat -.-


oh, saya masih single. tolong jangan buat presepsi sendiri.

0 comments :