August 31, 2010

Merdeka ❤ yang ke-53

At first, i wasnt that excited nak pergi sambut merdeka sampai nak buat countdown semua. ini kira first time saya sambut bersama dengan rakan. walaupun hanya di dalam kolej, meriahnya tetap rasa. even kami semua penat. penat belajar. penat ke kelas. test nak dekat punya pasal, sanggup juga korbankan masa untuk ke sana. memang berbaloi sebab sangat comel :)


memang sebelum pergi ke destinasi, haruslah menangkap gambar. bukan wajib. kalau wajib hukumnya dosa tak buat ya anak-anak.



tiba-tiba saya yang berada di tengah nampak kurus. pftt.


camera pyscho/addicted. mereka pantang nampak lensa camera dihalakan. serius aku cakap.



tonjol muka tak berminyak lagi sebelum ber-arak ke padang kawad. kami beruntung sebab diberi peluang pakai baju hitam. bertemakan hitam kesemuanya. harus. ;p






ramai memang ramai. itu yang jadi gembira. even semuanya hanya perempuan, itu buat lagi excited nak menjerit nyanyi lagu-lagu berciri patriotik. saya siap rakam video. serius ugly. haha




volkswagen. ramai sangat. tak ternampak.



muka saya pun jadi penat.



setiap kali lensa camera dihalakan ke kami, kamilah paling hyper melompa-lompat buat peace nak snap gambar. rasa-rasanya camera siapalah yang banyak gambar kitorang tu kan -.-''



ada bunga api sekali sebaik sahaja pukul 12 malam. tapi tak sempat nak snap. terakam pula -.- gambar di atas ialah gambar asap-asap hasil bunga api.




dan masa untuk balik. tepat pukul 12.30 semua dah berarak pulang.




harus juga bergambar sebelum balik. muka gila berpeluh.
heh

0 comments :