August 01, 2010

Sketch ❤ The princess of Mount Ophir(wannabe)

classmate saya dan saya have been working very hard for this sketch. terpaksa rush pergi buat latihan tepi tasik, tepi dewan kuliah dan depan kelas semata-mata nak make it perfect. darah gemuruh saya pun hilang sedikit demi sedikit sejak masuk sketch ni. dulu saya penakut naik pentas. kaki bergetar punyalah -.-''

maka pada 28 Julai 2010, Rabu, sebaik sahaja habis kelas AIS, saya bergegas ke toilet dengan baju arwah nenek dan kain batik. tapi semua complaint saya terlampau lawa nak jadi nenek?

-.-''?!

dengan kasut lip-lap lip-lap yang berkilat pun orang boleh tergelakkan saya. mereka cakap saya nenek vogue. haha xD saya memang semangat volunteer diri sendiri jadi nenek kebayan sebab saya rasa macam itu watak yang menyeronokkan. even saya tahu most of my classmate akan jadi jauh lebih cantik dan saya jaaaaaaaaaaaauh lebih hodoh dengan muka berkedut kena naik pentas. tak mengapa, saya rela! :P

ini keadaan saya sebelum dimekapkan. super selekeh. semua yang lalu lalang pandang atas bawah lepastu ada yang tenung macam tak puas hati. paling tak tahan kena gelaklah -.-'' macam aku jadi badut pula kan sampai semua nak "astafirullahalazim". Masyallah.



ada classmate saya yang gila mekap :P sebab dia banyak alat mekap sebegini. saya suka! tapi saya kena mekap macam apa je -.-'' kena tonyoh-tonyoh. oh yeah, muka saya sangat berjerawat sekarang. SANGAT ;'(


semua excited nak tengok saya kena mekap. saya asyik kena gelak je kamu tahu. haha, rasa macam nak tarik diri la camni :P




Photobucket
ini dia All the cast. tapi tak cukup lagi 8 atau 9 orang sebab mereka tak participate dalam pembikinan sketch ini atau mereka malu nak masuk dalam gambar :)



Photobucket


semua takut nak tenung mata saya. semua cakap saya hantu. :))


nah, ada rupa hantu?
saya pegang watak nenek kebayan laaa :)

Photobucket


praktis bergaduh.


Pemaisuri Vs Puteri Gunung Ledang.


Hang Tuah dan Puteri Gunung Ledang.
Photobucket




sebaik sahaja habis sketch, semua rasa lega. terus semangat nak snap gambar tepi tasiklah atas jambatan la :D memang malam yang terindah sangat sebab saya rasa seronok sangat-sangat buat sketch ni even saya tak menang pun :)


terus buat majlis makan ramai-ramai di Dewan Syahbandar. lagi sekali semua dekat sana nak pandang semacam dekat saya. paling tidak tahan ada abang di kaunter dok mengurat Puteri Gunung Ledang. saya nak bayar air dia tak layan. oh foine, aku tahu aku hodoh -.-





DIA 1C terbaiiiiiiik :)

Photobucket

ini dia video sketch yang berjaya diupload akhirnya :)



Photobucket


hubungan kami dengan rakan sekelas juga makin rapat sejak bermulanya pembikinan sketch ni. alhamdulillah. insyallah akan sama kelas untuk semester akan datang :P

1 August :)

4 comments :

Anonymous said...

pic num 3 tuh nama die nadihah ya??

NadNod said...

@Anonymous yes :)

Anonymous said...

o0o,ya.. :)
dia amek kos ape erk??

NadNod said...

@Anonymous kos perakaunan