August 16, 2010

Anugerah Mata Pelajaran Terbaik. Koko ❤

tiba-tiba saya jadi tersuka pula managed 2 blog in 1 account. satu blog ibarat quotations sahaja dan blog ini ibarat diari harian. sebenarnya tengah melarikan diri dari kisah hidup dibaca orang yang tak dikhendaki. saya memang suka lari dari masalah sebab saya boleh dikatakan baran orangnya. kalau dah marah sangat, memang saya nampak sahaja cool. selagi orang tak mintak maaf, memang hati saya tak boleh terima orang tu dalam hidup saya :P


Photobucket



terima kasih Ya Asip sebab tolong simpankan award ni :)
tak sangka boleh dapat award seni. macam tak percaya markah saya paling tinggi dari yang lain. pelik. sangat. haha



Photobucket




semalam first time buka puasa dengan family dan bersahur dengan family.
dapat juga merasa nasi beriani ibu saya :D

Photobucket




Sabtu lepas, 14 Ogos 2010, tetap ada kelas ganti. koko pun kena ganti. setiap kali koko wajib pakai tshirt putih dan tudung putih. memang bila dah habis koko, yang akan nampak di pasar malam/bazaar semuanya putih sahaja ibarat pergi haji :)

nasib baik ibu saya baik hati jemput saya lepas berbuka pada malam sabtu. phewww, ingat tak dapat balik. parents saya sudah pesan balik setiap minggu. jangan ngada-ngada tak nak balik rumah. setakat ni tiada cop saya anak manja lagi :)

2 comments :

Mario said...

adoi...baru nak baca2 dah kena sound...keh3...
errr...sapa g tak dikehendaki tu,,,ekeke

err..tahniah menang award...walau pelik...yg penting, menang...

NadNod said...

@Mario
haha ;p bukan anda org itu laaa. thanks :) menang secara pelikkk ;p