September 05, 2010

2nd Shopping for Hari Raya ❤

last 2 weeks, sempat bershopping but appreantly semua baju jadi tak berkenan -.- semua rasa mahal. semua rasa kelakar bila pakai. terus emo tak nak beli. dan baru hari ini saya, akak saya dan my dad drove to Sunway Pyramid semata-mata nak habiskan kouta shopping yang tak cukup. seronok saya cakap. sangat even mata dah sepet akibat tidur pukul 3 pagi lepastu liat nak bangun sahur. then marathon tak mahu tidur sampai pukul 7. tidur dan pukul 9 katil dah kena gegar. oh foine -.- panda pun pandalah.




meet my sister. dia kakak ya. saya nampak je tua :P





sebab pinjam kereta akak, safety first.






saya tahu try sahaja. bab membayar hanyalah mereka. ecewah :P





saya rasa saya dah cukup tinggi. tapi saya tak pernah beli kasut jenama NOSE. ini kali pertama. tertarik dengan kasut tumit tinggi warna merah. bila saya pakai, entah kenapa semua di kedai nak pandang. maybe i look like a clown wearing them :O




HOW CUTE IT IS :') tapi saya tak beli pun! beli kasut jenis yang sama cuma warna hitam. nampak besar kan kasut ni? i wear shoes size 9 which is 40 :)







esok kena kemas rumah dan buat kuih -.-