September 15, 2010

All in One ❤ Beraya

my 1st hari raya wasnt that great at all. rasa macam pale and bored. sebab tiada exciting moment happen except kes accident di antara basikal dan kereta myvi sahaja. itu sahaja yang saya rasa klimaks untuk hari raya tahun ini. haha -.-

11th September 2010, Saturday. something about this date make me feel sorrow. heh. nevermind. yang penting on that day, saya terjaga kerana gegaran katil oleh kakak. semuanya gara-gara anak rabbit saya yang tiba-tiba boleh mengandung dan nak beranak. terus saya asingkan segala anak rabbit dan mampatkan ke sangkar yang lain. tiba-tiba..



terjadinya se*s rambang antara mereka -.- male vs male.



saya jadi macam mak bidan. rambut tak sempat ikat. tiba-tiba ramai tetamu datang. menggelabah la saya di situ ya.


oh ya. tiada baby rabbit. rabbit saya keguguran..


setelah berkira-kira akhirnya saya pulang ke kampung di Lenggeng. dimana rabbit saya berada. dia sudah bahagia bersama pasangannya ya :)





tapi aset saya hanya di pipi. ketembamam mana boleh hilang. hish







ini kuih favourite saya!



saya rasa sepupu saya memang comel.
baik sahaja pangkukan adik dia yang nak tidur.
serius comel. :)





skinny yay yay :)

Photobucket
on 12th September 2010, Sunday.




beraya di Melaka. menyebabkan saya terlepas open house di rumah Fatin Hanani. sahabat baik dan kenalan rapat sejak alam umur 5/6 tahun. beliau bakal pergi ke Mesir pada 14th September which is semalam la kan :P


terlepas juga berjumpa segala classmate di alam sekolah rendah. maaf ya. tiba-tiba parents ajak balik Melaka. adeh -.-


my new anak buah. baby boy :)



kucing saya ada kembar. tak sangka jumpa kucing yang mempunyai bulu yang sama dengan kucing saya di Port Dickson.

Photobucket


on 13th September 2010, Monday.



anak rabbit saya dah besar. bakal dijual.



hari ini saya bawa rabbits saya ke Vet. mari cucuk ubat!



dan dan. tiba-tiba seorang pak guard memberi nombor telefonnya kepada saya. meh saya jual nombor beliau :))



baby wabbits sangat sakit sekarang. semua dijangkiti kurap. rabbit putih saya bawa hanya kerana keguguran. malangnya beliau perlu dioperate. tapi di klinik kerajaan tiada bedah bedah ni ya. terpaksa bawa ke klinik swasta. again. saya tak mampu. T_T




sempat saya makan favourite snacks saya. nyam nyam.




selepas solat zohor, rumah saya didatangi oleh dua jejaka di atas. baju putih ialah classmate saya di kolej. terima kasih datang :)




kemudian terus join rakan saya yang lain pergi beraya.

terima kasih Izyan, Epy dan Ayie.

Photobucket



On 14th September 2010, Tuesday.


beraya.




Jaya Jusco, Seremban 2. ke kedai shihlin membeli ayam.
comel. sebab sedap :D




city park, Seremban 2. photoshot merepek.




kuih ni memang marvellous -.- tak tipu.




Rumah Azahari Rahim :)



kemudian ke rumah Fatin Hanani. beliau sudah selamat tiba di Mesir barangkali pada waktu saya menaip entry ini. kawan sejak kecil. medic student. goodluck di sana Nani :)




dan seterusnya ke rumah Fify Freshie.











sudah menjadi lumrah. memang segala yang berlaku saya catatkan disini. bukan keseluruhan. lebih kepada gambar sebenarnya. terima kasih kepada semua yang beri duit raya juga :D dan juga kepada yang sudi drive saya ke mana jua ;p Izzyan Nawwarah.

0 comments :