September 16, 2010

Beraya ❤

This is beyond my expectation. hari Khamis inilah hari yang paling banyak orang buat open house atau nama saintifik dalam melayunya rumah terbuka :D pada mulanya saya terpaksa cancel segala rancangan saya bersama rakan pada hari ini dan ditunda ke hari sebelumnya gara-gara perlu menghadiri rumah terbuka di KL(rumah sedara mara).

malangnya kakak saya on-call pagi itu. jadi haruslah saya berguling atas katil tanda malas nak bangun. tapi terpaksa bangun juga kerana rabbits yang lapar. kesian.

baru nak terlena, dapat panggilan dari Azahari Rahim. mengajak beraya lagi sekali. kemudian pesanan ringkas dari Izzyan Nawwarah diikuti panggilan dari Epy. gila aku mandi macam kerbau sebab nak cepat. dalam masa 15minit mereka sudah terpacak di hadapan rumah :O


Destinasi pertama : Rumah Piqa.

makanan dekat rumah Piqa memang marvellous :)
saya makan banyak -.-


Izzah's house


Izzah(at my right) bakal bertolak ke Mesir pada 19 September 2010.
pukul 10.30 pagi. lengkap saya nyatakan :D






Alip's House


Zul's House


Syafiq Adnan's House.

he's got a new brand phone. congrats Epy. HAHA. dan tahniah kerana berjaya menghempaskan handphone pada hari kedua anda memiliki phone tersebut :P


Photobucket


  • maaf kepada rakan yang saya terpaksa tunda hari beraya dengan anda pada hari lain.
  • maaf kepada rakan yang saya cancel plan untuk beraya bersama pada hari ini.
  • maaf juga kerana saya tidak dapat hadir ke open house di rumah anda.

2 comments :

[Dr Nu@r] said...

g rumah org lain boleh je..fine laa~

NadNod said...

@[Dr Nu@r] takkan nak nad bawak dorang pergi rumah nua?