September 17, 2010

Beraya ❤

saya dah jadi pemalas nak menaip entry permulaan. saya rasa saya memang annoying sekarang. sekarang saya pakai selekeh. saya pakai selipar kelakar. pakai tudung kelakar. dan tak kisah pipi nampak tembam. haha, masalah mental -.-

Thariq's House

kami bertolak ke rumah Thariq selepas mereka(rakan lelaki) solat Jumaat.


Haziq's House

baju belang, Haziq.


another friend of them yang bakal berangkat ke Mesir Isnin ini.
saya baru kenal siapa Haziq ini ya :P



finally rumah Yan dimana saya dapat angpau sebanyak RM10.
tak pernah pernah dapat angpau sebanyak tu bila beraya rumah kawan :)







sepanjang 5 hari saya beraya non stop ini, kebanyakan rumah yang saya pergi saya memang tak dijemput. hari ini pun saya dijemput hanya ke satu rumah. alih-alih saya join saja kawan saya yang lain beraya ke rumah kenalan mereka. comel tahu comel.

sebab saya dapat kawan baru dan kenalan baru yang saya baru nak kenal.(?)

setakat ini dah 3 orang yang bakal berangkat ke Mesir. grr. entah kenapa saya pula yang sedih. nak kata rapat takdelah rapat sangat. dan saya cemburu juga mereka dapat fly jauh.

goodluck di negara orang rakan.

4 comments :

munira mustaffa said...

excited betul ha dapat rm10
hahaha

NadNod said...

@munira mustaffa hahaha, agak excited la ;D tak boleh bla

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku raya dapat lah 800 aje

Anna Boleyn said...

salam singgah~

wahh~ sakan beraya ekk :)

p/s: jom baca kisah raya anna boleyn jom :)