September 19, 2010

Blink-Blink ❤

Semalam dengan perasaan sedih ke Carrefour. bermadah sebentar. mata merah. tersedun sedan. ciss. merepek. yang pentingnya di sini, saya terjumpa satu tali untuk gantung handphone atau apa-apa yang boleh digantung di sebuah kedai yang comel tapi penjaganya ingat saya nak mencurik. cheesecake lagi. tali tersebut bewarna hitam. jenis kulit barangkali dan dipenuhi dengan blink-blink bulat-bulat.

anda tahu apa itu blink-blink?

saya panggil blink-blink sebab saya rasa comel. bukan saya yang comel. blink itu comel. wakaka, saya tahu saya hodoh. people told me that many times ;) apa-apa pun, saya dah teruja nak beli. tapi KECIWAA. kecewa. ehem. sebab harganya melampau mak nyah punya mahal. sakit hati disitu. sudahlah saya diekori ke mana sahaja. penjualnya pun sikit mahu comel tak nak bagi saya tawar. adake hanya tali handphone dicaj sebanyak RM25.90. lemak lemak. baik saya makan mcdonald dengan akak saya sahaja kalau begitu. cukup beli 3 selendang tahu tak.

cancel beli. cancel. sampai dalam mimpi saya termimpi-mimpi tengah pegang tali blink-blink tu. haha, tak boleh bla. bertapa jatuh cintanya saya terhadap tali tersebut T_T


Photobucket


Hari ini berjaya juga keluar shopping sebentar dengan akak saya. berjaya juga beli sepasang kasut selepas mengajuk dengan sebuah kedai kasut yang tiada saiz 9. HAHA, susah okay kaki gajah. i dont mind people cakap kaki saya gedabak besar. although dulu my first expression, sedikit punya terguris hati. sekarang saya dont mind.

saya bersyukur ada kaki.

kemudian saya berjaya terjumpa seutas tali kulit yang kosong seperti yang saya jumpa di Carrefour semalam. ehem :)


Saya beli juga. RM2.90



RM5.90+RM4.90
ehem. semestinya saya sudah mulakan operasi membalas dendam. membuat tali yang hampir serupa dengan tali yang saya jumpa di Carrefour >:)


selama Satu jam saya kerjakan benda tidak berfaedah ini.



bersungguh.



TADAAAAA!
lengkap. sungguhpun tidak sama dengan tali yang saya jumpa semalam. berjayalah juga hasilkan tali blink-blink. tengok pendrive saya. ada blink juga. tengok laptop. ada juga. tengok handphone.

er. handphone sensitif sikit. HAHA, bantai kena marah nanti sebab saya tampal banyak blink dekat handphone. alamak -.- kasut pun blink juga.

gila blink.

oh ya, operasi buat tali blink di atas hanyalaaaaaaah RM14.
jimat jimat.

OPERASI memblink-kan file-file. muahaha




Photobucket

OH, Saya tak balik kolej lagilah. saya balik esok. saya budak pemalas.

0 comments :