October 28, 2010

Carry Mark . Final ❤






carry mark terlampau rendah boleh merudum mendapat result corot. carry mark terlebih penting. kena extra fokus for final. it was bad since kalau markah penuh 40% sepatutnya dapat 35/40. but i didnt reach the target. masih lagi 29.95/40 something like that. now dalam keadaan critical. nasib badan sebab dapat lecterur yang agak strict dalam markah. untunglah kelas lain. congrats -.-

roomate tiada. bilik sebelah tiada orang. nasib baik semalam ada seorang teman tidur :D thanks kawan sebab layan aku tengok cerita hantu. dia paling banyak tutup muka pakai bantal setiap kali mangsa in the story dibunuh. set, lepasni ajak dia tengok SAW. lagi banyak kerat :P

dan thanks teman aku pergi tandas.

nama kawan saya ni Ain Nadhirah. saya Amirah Naadhirah. okay. dah macam kembar. classmate ingat nama saya Ain Nadhirah dan dia Amirah Naadhirah. please get it right people. benci bila nama orang tukar-tukar. haiyaa -.-



muka tak sarapan pagi. dah lapar dah lapar.
jom pergi dewan makan lelaki ;p

0 comments :