October 15, 2010

Last Class for this Sem before Final Exam ❤

Last Night something happen that really scared me to death. but i am okay now. although rasa sangat penat sebab kejadian tersebut. tak sangka boleh berlaku right after apa saya jumpa benda yang tak sepatutnya malam kelmarin. bukan sekali tapi dua kali. alhamdulillah saya selamat. saya doakan rakan saya segera sembuh. saya tahu dia sudah lain.

skip that.

since today would be the last week for belajar and all that. topik semua sudah habis belajar. so saya dapat text message pagi tadi pada pukul 10 mengatakan kelas dipercepatkan setengah jam awal iaitu pada pukul 11 pagi. di mana saya tak tahu. tak tahan saya boleh terjaga pukul 10 pagi. punya lambat bangun. urgh tidak.

tapi saya tetap orang pertama yang tiba di perkarangan kelas. nasib baik ada kawan sorang yang sudi teman mencari kelas kosong untuk digunakan memandangkan semua kelas sudah occupied.



sedih okay. Madam Mahdalela siap bagi kami dua bekas brownies dan sebalang chocolate khas untuk kami. tak sempat berbual panjang dengan Madam, terus tangkap gambar banyak-banyak. Madam ada hal pula. sedih semua. rasa macam nak nangis pula bila nak habis sem ni :')



barisan lelaki. 3 orang tiada di dalam gambar. almaklum, ramai jenis penyegan bergambar.



seperti biasa. Perempuan paling ramai. cari siapa yang bertudung purple. itulah lecterur for BEL120 dan anaknya. HAHA. saya nampak macam anak Madam :')

ini dia Pelajar
DIA 1C :)




haruslah bergambar banyak banyak.



:')




Photobucket


selepas solat Jumaat.


TEST MAT 2. Business Mathematic sama macam addmat ya.



macam-macam gelagat dan aktiviti selepas habis test 2.


cuba teka mana satu lecterur for business math? :D



..







...







...








...



..





.




muda kan? memang :)
nampak macam baya kami.
Cik Diana Juniza namanya.


Photobucket


senyum walau hati bercalar balar dan bernanah. cis :)

0 comments :