October 28, 2010

Mencari ❤

Semalam hanya kerana kawan ingin memulangkan kertas Exam account yang dipinjam, sanggup dia datang dari kolej sebelah ke kolej saya. nasib baik saya seorang. ada teman. berborak sampai pukul 12 baru akhirnya mengajak dia tidur sahaja di bilik saya. yes, ada teman tidur. dah tahu malam, tempat keras, saya ajak juga tengok cerita hantu. tak senonoh -.-

lepas habis cerita hantu, semua dah cadang nak buat air tebu sebab dah penat. air tebu ialah air liur basi. pandai kawan saya bagi nama lain untuk air basi. cool gila. terus rasa tak berselera minum air tebu dah. haha

kemudian mula buka cerita macam-macam. saya tanya pasal boyfriend dia. i mean her previous exboyfriend. banyak kali rupanya pernah dicurangi. tapi yang comelnya, dia clash sahaja tak sampai seminggu dah jumpe newbie. i was impressed. HAHA xD

dia bilang :

kalau dorang cakap dorang ada 'girl' lain, serius tak kisah. ain akan cakap, pergilah dekat dorang. ain okay je. cool je :P

di kolej, serius boleh kira berapa orang yang masih single. tapi sampai dekat kawan saya yang sorang ni, saya rasa macam pelik dengar kisah dia. haha xD memang tiada perasaan. -.-''





saat berborak dengan rakan baik di facebook, saya mula menjadi tidak betul.




dan lagi.





dan sekarang pretend macam ada crush and someone in my life. my invisible boyfriend. kahkah ;D ini namanya gara-gara tension dengan final T_T wuuuu. dan sebab carry mark hancus gedebuk. sangat penting carry mark T_T~~ hingus hingus sekali.

goodluck for tomorrow Naadhirah. jangan menangis buat essay. haha~

0 comments :